Suriname/paramaribo

[SIZE=7]Hallo wij (2 meiden van 20) gaan per 2 februari naar Suriname! We hebben al onze zaken al geregeld incl. ticket, vaccinaties, visum, geldzaken, verblijf, werk echt alles al…misschien kunnen we je ergens mee helpen?

Ga jij ook naar Suriname?Misschien is het leuk om dan contact met elkaar op te nemen! We kunnen elkaar misschien met veel zaken helpen etc?

Je kunt ons altijd een mail sturen. Groetjes Ilka en Dyonne! jobseekersparamaribo@hotmail.com

ik zou graag willen weten of jullie van de sociale voorzieningen gebruik maken per maand vanuit nederland in suriname .of hebben jullie zelf gespaard?

Originally posted by keesha@09-01-2004, 21:50:57
** ik zou graag willen weten of jullie van de sociale voorzieningen gebruik maken per maand vanuit nederland in suriname .of hebben jullie zelf gespaard? **

Beste Keecha,

Ik weet niet wat je daar wilt gaan doen? Als je stage wil gaan lopen krijg je boven op je eigen studiefinanciering een toelage voor uitwonend. Wil je gaan werken in Suriname dan ontvang je uiteraard loon van je Surinaamse werkgever. Natuurlijk moet je heel veel sparen om je vliegticket, onderdak, levensonderhoud, vaccinaties, verzekeringen en alle andere nodige zaken te bekostigen. De voorbereidingen voor Suriname zijn erg duur. Het leven daar echter niet zo. Je zal dus veel geld moeten sparen! En daarnaast kun je geld krijgen van je studiefinanciering (voor stage) of je ontvangt loon. Andere mogelijkheden zijn er niet volgens ons maar dat ligt eraan wat je daar gaat doen. Als je verteld wat je daar wil gaan doen kunnen we je misschien verder helpen.Succes ermee!

Hey,

Ik ga 18 april naar Paramaribo voor mijn afstudeerproject samen met twee vriendinnen. Vandaag hebben we ons ticket geboekt!!!
Ik ben benieuwd of jullie dit bericht nog lezen (aangezien jullie nu in suriname zitten).
Zijn jullie er nog als wij aankomen? Lijkt me leuk om dan af te spreken! Als dit niet lukt, kunnen we misschien wel onze ervaringen uitwisselen.
Hoop op een reactie.
Grtz Tamara