Haay!
Ik was benieuwd of er nog meer mensen rond 26aug naar Suriname gaan?
Ik ga daar samen met een vriendin 5maanden stage lopen in het ziekenhuis…
Kusje Wendy
Haay!
Ik was benieuwd of er nog meer mensen rond 26aug naar Suriname gaan?
Ik ga daar samen met een vriendin 5maanden stage lopen in het ziekenhuis…
Kusje Wendy
Ja ik! ik heb daar mijn eindstage gedaan in het diakonessenhuis en ga nu terug als afgestudeerde!!! het is leuk daar, maar het begin is wel moeilijk! succes!
Ok! Ja wij gaan naar het ´s Lands hospital…
Kusje
ok! nou, dat moet ook leuk en interessant zijn denk ik…het schijnt de armste van de 4 ziekenhuizen te zijn…Jullie gaan met zn tweeen?? is wel zo leuk…alleen is heeel alleen in het begin…en je leert later veeeel mensen kennen daar…waar ga je wonen?
Ja we konden ook naar het acedemisch ziekenhuis, maar dat wilden we juist zelf niet!
We gaan in ze mozartstraat wonen…
Een vriendin van mij komt later ook nog met nog een meisje, en die zijn er al een keer geweest dus die kennen al veel mensen, dus dat komt allemaal wel goed denk ik haha…
Waar ga jij wonen dan?
Of bij de zusterflat…ik ga nu in AZ of RKZ werken, beide aangenomen…of ik ga met een vriendin ( zij is net als mij teruggegaan) in de stad wonen. Zij regelt daar wat dingen voor dat huis, nog geen idee waar, heb het gister pas gehoord…kijken of ik het kan betalen van mijn fantastische salaris…Hopelijk hebben jullie een leuke en betaalbare woning gevonden! een huis? of een studentencomplex?..
trouwens, wel knap van jullie dat jullie zo primitief willen als je een luxe nederland ziekenhuis heb gezien…maar om even heel grof te zijn…ook het AZ is erg arm hoor…maar wel de betere van daar inderdaad! :)…heb mn vriend daar ontmoet…vandaar dat ik trouwes terugga!
Maartje je kraakt de ziekenhuizen wel af, toch kom je terug naar suri, wie hou je nou voor de gek, je hebt een vriend leren kennen is wel triest , hij ziet je zeker als een matras, dat weet je waarschijnlijk niet.In suriname leven de mensen vredig met elkaar, mag je weten blijf maar in je luxe nederland.
Je mag het onderstaand stukje lezen in de volkskrant wat een nederlander geplaatst heeft over de stagiaires.www.volkskrant.nl
veel succes
hey
Ik ga van 28 aug. tot 2 feb. Ik ga stage lopen bij stichting esther, een opvanghuis voor ex-lepra patienten!!
Gr Nienke
Ik ga ook bij de Ester Stichting stage lopen van 23 september (aankomst in Suriname) tot 9 januari (vertrek)
Hoe ben jij aan je stageplaats gekomen? Wij via stageloket Suriname. Heb je een eigen website ofzo, dan kan ik jouw ervaringen lezen voordat wij er heen gaan, ik ben namelijk héél benieuwd! Heb je trouwens al een woning (lijkt me wel, toch?)
Groetjes Lisanne:vak01: