November 2008 naar Suriname!!! Wie nog meer?

Heeej ik ben Ilse 20 jaar en ik kom Maassluis. Ik ben ik Juli gediplomeerd verpleegkundige en het leek me super vet om ervaring op te doen in een ander land.:wereld:
Ik ga in November 2008 naar Suriname toe om voor een jaar te werken in het ziekenhuis! Ik ben als het goed is al aangenomen, moet alleen nog bericht krijgen van P&O om alles rond te krijgen…maar helaas echt snel zijn ze niet hahaha!! Easy way of going.:vak02:
Het lijkt me superrr leuk om in contact te komen met mensen die rond deze tijd ook vertrekken voor stage, werk, vrijwilligerswerk etc.:zon02:Of met mensen die er natuurlijkal zitten en leuke tips hebben!!!

Groetjesss Ilse

Hoi Ilse,

Leuk dat je komt! Welk ziekenhuis ga je? Mijn schoonzus werkt in het Diakonesseziekenhuis in het management.

Groetjes,
Esther Lijkwan

Lieve Miekebo,
Als je het niet heel erg vindt, ga ik niet in op jouw negatieve vibraties. Zonde van onze tijd. We kennen elkaar immers helemaal niet. En het forum is er ook niet voor.
Ik sta graag positief en vriendelijk in het leven.
Dank je wel,

Esther Lijkwan

Hoooi Allemaal.

Ik ben Mardien en bijna klaar met MBO opleiding verpleegkunde. Ik wil heel graag na de zomervakantie voor een paar maanden werken in een ziekenhuis in suriname. Dit vanwege ervaring, maar ook omdat ik niet precies weet of ik wel met dit beroep verder wil.
Ik zie zoveel berichten dat mensen voor werk of stage die kant op gaan, maar ik zou niet weten waar ik moet beginnen met regelen, haha!
Ik zou heel graag adressen en of telefoonnummers willen hebben van contacten in ziekehuizen, misschien dat jullie me op weg kunnen helpen? Het lijkt me trouwens ook heel gezellig om met meerdere te gaan.

Ik hoop dat jullie iets voor me kunnen betekenen.

Groetjes Mardien

Hoi Mardien,
Ik kan je mischien wel verder helpen,ik heb iig wat solicitatie adressen, voeg me even toe op [EMAIL=“ilspraatjes@hotmail.com”]ilspraatjes@hotmail.com off mail me even!
Groetjesss,
Iels