November 2008 naar Suriname!!! Wie nog meer?

Heeej ik ben Ilse 20 jaar en ik kom Maassluis. Ik ben ik Juli gediplomeerd verpleegkundige en het leek me super vet om ervaring op te doen in een ander land.:wereld:
Ik ga in November 2008 naar Suriname toe om voor een jaar te werken in het ziekenhuis! Ik ben als het goed is al aangenomen, moet alleen nog bericht krijgen van P&O om alles rond te krijgen…maar helaas echt snel zijn ze niet hahaha!! Easy way of going.:vak02:
Het lijkt me superrr leuk om in contact te komen met mensen die rond deze tijd ook vertrekken voor stage, werk, vrijwilligerswerk etc.:zon02:Of met mensen die er natuurlijkal zitten en leuke tips hebben!!!

Groetjesss Ilse

Hoi Ilse,

Leuk dat je komt! Welk ziekenhuis ga je? Mijn schoonzus werkt in het Diakonesseziekenhuis in het management.

Groetjes,
Esther Lijkwan

Lieve Miekebo,
Als je het niet heel erg vindt, ga ik niet in op jouw negatieve vibraties. Zonde van onze tijd. We kennen elkaar immers helemaal niet. En het forum is er ook niet voor.
Ik sta graag positief en vriendelijk in het leven.
Dank je wel,

Esther Lijkwan

Hoooi Allemaal.

Ik ben Mardien en bijna klaar met MBO opleiding verpleegkunde. Ik wil heel graag na de zomervakantie voor een paar maanden werken in een ziekenhuis in suriname. Dit vanwege ervaring, maar ook omdat ik niet precies weet of ik wel met dit beroep verder wil.
Ik zie zoveel berichten dat mensen voor werk of stage die kant op gaan, maar ik zou niet weten waar ik moet beginnen met regelen, haha!
Ik zou heel graag adressen en of telefoonnummers willen hebben van contacten in ziekehuizen, misschien dat jullie me op weg kunnen helpen? Het lijkt me trouwens ook heel gezellig om met meerdere te gaan.

Ik hoop dat jullie iets voor me kunnen betekenen.

Groetjes Mardien

Hoi Mardien,
Ik kan je mischien wel verder helpen,ik heb iig wat solicitatie adressen, voeg me even toe op [EMAIL=“ilspraatjes@hotmail.com”]ilspraatjes@hotmail.com off mail me even!
Groetjesss,
Iels

Hallo dames,

Leuk dat jullie de stap willen maken in een andere cultuur!

wat heel erg belangrijk is , is om te weten dat het toch weer heel anders is dan Nl.
De luxe middelen wat je in Nl heb , is wel schaars, de salarissen liggen anders (surinaamse maatstaven, reken op een bedrag van ongeveer 300 euro per maand.

Zo heb je tal van zaken waar van je echt zal moeten stilstaan van hmm, maar de ervaring is top.

Veel succes, Vermoz.

Hey Ilse,

Ik ga ook in November naar Paramaribo! Ik ga stage lopen in een fysiotherapie praktijk. Ik zoek nog een kamer, heb jij (of iemand anders) misschien nog een tip ??? Ik kom alleen dus een studentenhuis zou ik wel leuk vinden!
Heel veel plezier en misschien tot in suriname !!:zon02:

Xx

Beste Maaris,

Ik vertrek in sept. naar Suriname en heb mijn stage en kamer geregeld via de Stagehulp in Suriname, ik kom in een studentenhuis te wonen met andere studenten, mischien dat zij een kamertje voor je hebben.

Het emailadres is [EMAIL=“stagehulpsuriname@yahoo.com”]stagehulpsuriname@yahoo.com

Succes met je zoektocht!

Mari

Heey!!!
Wat coool dat je ook gaat in November…mischien kunnen we e-mail , hyves, of msn uitwisselen??

Ik ga ook een jaar zitten in stagewonen.nl maar die site wist je al geloof ik…???Verder zou ik geen studentenhuizen weten eerlijk gezecht!!
Suc6 met je voorbereidingen en lijkt me leuk je voor die tijd nog te spreken!!!

Liefs xxx Ielse

Ik ga in van september tot december naar Suriname! :smiley:

Lijkt me leuk Ielse! Ik heb ook een kamer geregeld bij stagewonen.nl dus ik zie je zowiezo daar haha en ik heb ook hyves: http://maarisjuh.hyves.nl/

Xx