Surfen in Agadir

Hoi allemaal,

Volgende week ga ik met mijn vriend 2 weken naar Agadir. De laatste 2 dagen gaan we sowieso naar Marrakech.

Welke excursies zijn aan te raden en kun je die daar ter plekke boeken?

We hebben ook gelezen dat je daar goed kunt surfen. Waar is dit precies en heeft iemand hier ervaringen mee?

In hoeverre moet je je als vrouw aanpassen qua kleding enzo?

Hoop dat jullie me kunnen helpen.

Gr. Anne

hoi
leuk vooruitzicht!
misschien kan je vanuit agadir via Essaouira naar marrakesh gaan. dat is een erg leuk kustplaatsje

Verder qua kleding: agadir is natuurlijk een erg verwesterd vakantie walhalla. respectvol kleden houd in, niet te korte kleding, mouwtjes enzo maar ik denk dat ze daar niet meer opkijken van een schaars geklede vrouw!
veel plezier
groetjes Lotte

Hoi

Je kunt je gewoon normaal kleden en ook gewoon truitjes zonder mouwe,alles prima te doen .Natuurlijk niet uitdagend over straat lopen maar dat snap je zelf ook wel.

Naar Marrakech zou ik niet via Essaouira gaan, is een omweg.Tenzij je de stad wil zien.Anders kun je vanuit het busstation een ticket boeken voor met de bus te gaan zou ik wel reserveren ,in de vakantie is het altijd drukker dan normaal.

Als je wil surfen moet je in Tharazout zijn, daar zijn alle surfers,is een gezellig klein plaatsje,ongeveer 15 km van de stad.

veel plezier:dag::vak02:

Bedankt voor jullie reacties!

Het lijkt ons leuk om een dagje naar de woestijn te gaan vanuit Agadir. Atlasgebergte lijkt ons ook leuk!
Hebben jullie ervaring met excursies?? En wat zijn hier ongeveer de kosten van?

Groetjes Anne

Hoi

Dat lijkt me niet verstandig om een dagje naar het woestijn te gaan want het is ver weg vanuit Agadir en vermoeiend, toch wel een paar uur rijden het is verstandiger om er een paar dagen van te maken.

cheerDoei

Bij welke stad ligt Tharazout?? ik kan het niet vinden op google maps:wereld:
gr. Cynthia

Hoi

Tharazout ligt in Agadir>

Gr :dag: