Het weer half-eind mei

Hallo,

Wij gaan van 15-30 mei naar zuid-Marokko.
Nu lees ik van alles over het weer tzt, maar echt helder is het niet eerlijk gezegd. Kan iemand mij vertellen waar ik op kan rekenen ivm mee te nemen kleding? Kunnen we ook lekker een paar dagen aan het strand vertoeven?
Ik hoor het erg graag.

Salut, Margot

Hoi Margot,

Kan je iets specifieker zijn aub? Zuid Marokko kan zowel Marrakech-Ouarzazet zijn als Agadir. Marrakech-Ouarzazet is het erg heet overdag (t± 38 graden) en in de avond is het aangenaam maar binnen vertoeven zonder airco is het stikken.

In Agadir is het iets koeler door de zee maar wel erg aangenaam - rond de 35 a 30 graden.

Gr Najib

Hi Najib,

Dank voor je reactie! We vliegen op Agadir en willen vervolgens wat zuidelijker gaan rijden, oa Marrakech aandoen en weer terug naar de zee om wat te relaxen.
Hoe is het in de woestijn? is het nodig om lange broeken/trui mee te nemen of té warm daarvoor?

groetjes, Margot

Hoi Margot,

Overdag is het goed heet in de woestijn maar ’ s nachts koelt het flink af dus extra kleding voor 's nachts is echt aan te raden.

Hebben jullie al logies en auto gereserveerd?

Gr Najib

Hallo Najib,

Nee, nog niks geregeld, behalve vliegticket.
Dus: luchtige kleding en een trui voor de avond vnl voor de woestijn.

groeten Margot

Hoi Margot,

Laat maar weten als je wat wilt huren in Agadir en Marrakech (zowel auto als appartement/hotel) en wat je budget is.

Ik heb in zowel Agadir als Marrakech goede vrienden en kennissen die in de branche zitten. Zelf reis ik om de 2-3 maanden naar Marrakech/Agadir. De volgende trip staat gepland op 30 mei >>>

In Agadir zou ik je niet aanraden om een auto te huren omdat alles makkelijk en centraal toegankelijk is met de taxi (strand, uitgaansleven). Als je genoeg van Agadir hebt, dan kan je met de luxe bus naar Marrakech (kost ongeveer 120 dirhams - 10 euros) en daar kan je met jeeps naar de woestijn gebracht worden voor een rondtoer.

Bij hulp of vragen kan je mij mailen op [EMAIL=“najib@ci-designeurope.nl”]najib@ci-designeurope.nl.