Supergoedkoop Mee Naar Indonesië

Ik (29) kan middels een superaanbieding via mijn werk zo’n twee weken naar indonesië en mag nog drie mensen meenemen!
Vrienden vinden het allemaal fantastisch, maar niemand kan mee (begin juli).

Reageer even als je serieus interesse hebt en het aandurft om met volslagen onbekenden deze trip te ondernemen en wie weet…

hallo
ik heb enorme intresses om mee te gaan ik verjaar in julie en zou een prachtige verjaardag hebben wanneer vertrek je en vertel mij vlug hoeveel het allemaal kost ik hoop vlug iets te horen groetjes uit belgie carol xxxx

Originally posted by Guest@08-06-2003, 19:09:55
** Ik (29) kan middels een superaanbieding via mijn werk zo’n twee weken naar indonesië en mag nog drie mensen meenemen!

Reageer even als je serieus interesse hebt en het aandurft om met volslagen onbekenden deze trip te ondernemen en wie weet… **

ik ben nog iets vergeten ik geef je alvast mijn e-mail dat is meschien gemakkelijker zweefje@hotmail.be groetjes carol

Hoi Carol

Ik ben Bert Cools en ben 23 jaar. Ik woon in Geel, provincie Antwerpen. Ik heb zeker en vast interesse, maar zou wel graag het prijskaartje weten, alsook de datum. De datum is belangrijk, omdat ik eind july al naar spanje ga.

Wil jij ook een beetje over jezekf vertellen, zodat ik ongeveer weet wie je bent en wat je interesses zijn.
Mijn interesses zijn voetbal, fietsen, watersporten, skieen en op reis gaan.

Ook wat wil je juist doen? Is het een sportief verlof of een strandvakantie?

Ik hoop echt dat je mij kiest.

Als je interesse hebt om met mij deze uitzonderlijke kans te delen, kan je me altijd bereiken via het e-mail adres: cools.bert@yucom.be

Het klinkt heel erg leuk! Zoek je nog steeds mensen?
Zo ja, dan zou ik graag wat meer willen weten over de kosten, datum en wat voor soort vakantie het is (rondreizen of strand?). En kun je iets meer over jezelf vertellen?

Zelf ben ik 26, bijna afgestudeed (biologie) en ik hou van sport, reizen, lezen, en van leuke, actieve, gekke dingen doen! Het lijkt me juist leuk met volslagen vreemden een leuke trip te ondernemen :slight_smile:

groetjes susanne
leeuwenmeisje@yahoo.com

Originally posted by Guest@08-06-2003, 19:09:55
** Ik (29) kan middels een superaanbieding via mijn werk zo’n twee weken naar indonesië en mag nog drie mensen meenemen!

Reageer even als je serieus interesse hebt en het aandurft om met volslagen onbekenden deze trip te ondernemen en wie weet… **

Ja,Ik wil ook mee! hoe veel kost dat? explorere-fehrereisen.de ook goedkoop. :rolleyes:
groetjes,hansi
han_oto@yahoo.com