supergids in Kathmandu valley

Hallooooo, fantastische verdieping van de Nepalase cultuur met een enthousiaste, vriendelijke en betrouwbare gids in perfect Engels of Duits, wat je wenst…:wink: Kedar Tamang uit Kathmandu!
Je kan hem direct benaderen vanuit Nederland, hij woont in Kathmandu, voor rondleidingen natuurlijk, en ook overnachtingen en toertochten!!
Onvergetelijke persoonlijke ervaring!!!

Zijn naam en adres:
Kedar Tamang
E-mail : kedartamang2001@yahoo.com
Mobile: 98510-03269

HEEEEEEEL VEEEEEEL PLEZIER IN NEPAL!!! :vak02::cheer:

groetjes,

Elcke&Nastya

1 like

Volgens mij, en begrijpelijk ook, zijn dit soort forums geen plek om dit soort berichten achter te laten. Anders staat het binnenkort vol met aanbiedingen van dragers, gidsen, hotels, guesthouses, enz. Niet te controleren …

Wel goed om te lezen dat het goed bevallen is.

Hallo,
Ik ben op zoek naar een betrouwbare, deskundige gids voor tourtrips in de Kathmandu vallei, weet alleen niet of dit betaalbaar is.
Kunnen jullie mij een indicatie geven wat de kosten zijn per dag, exclusief vervoer, toegangsprijzen?
Vriendelijke groet en alvast bedankt voor het antwoord,
Marion

HI

Dagprijs voor een gids is ongeveer 10 a 15 $.
entree prijzen geef ik je een aantal

Bhaktapur stad : 1100 npr (+/- € 11,-) < bus naar bhaktapur 22 npr, taxi 600a 800>
grootste shiva beeld in Nepal (vlak bij bakthaur (richting palasi bustop)) 100 npr
Stupa badnath : 150 npr
apentempel (en stupa) 300 npr
durban square : 300 npr
Andere koningspleinen : 50 (patan) tot 200 (ik weet ze niet allemaal)
watergarden :5 npr

grtz Q

1 like

Vanwege hoge inflatie in Nepal, liggen de prijzen inmiddels hoger dan in het laatste bericht van quotas aangegeven. De huidige prijzen bedragen:

Kathmandu Durbar Square: 750 NPR
Patan Durbar Sqaure: 200
Gids van de TURGAN(Tour Guide Association of Nepal) (vastgelegd minimum dagsalaris): 1600 NPR Engelstalig & 2000 NPR voor een gids anderstalig dan Engels

1 like

WAT… ik was er drie maanden geleden nog. Van 300 naar 750 dat is redelijk absurt voor durbar square moet ik zeggen. Gidsprijzen zijn inderdaad qua dagprijs (vastgelegd) hoger. Maar ik heb nog niet meegemaakt dat dit ook wordt gevraagd.
Bedankt voor de aanvulling. …

Quatas. In principe heb je gelijk.
Ik maak wel een onderscheid tussen berichten over bureaus (en zeker de Nederlandse die haal ik weg) en een individu in Kathmandu, die ik best zijn zakcentje gun door af en toe iemand te gidsen. Wanneer het teveel van dit soort oproepen worden ga ik er iets aan doen maar zo lang het binnen de perken blijft heb ik er geen moeite mee.

1 like

Ik vind het juist heel handig om van andere reizigers tips te krijgen over leuke logies, goede gidsen/reisorganisaties,…
Er zijn honderden reisorganisaties in Nepal. Hoe maak je daaruit een keuze? Bij de voorbereiding van de trekking heb ik alle gidsen die door andere reizigers werden aangeraden gecontacteerd, en op basis van hun beschikbaarheid en respons een keuze gemaakt.
Reizigers helpen reizigers. Zelf hebben we daar toch geen enkel financieel of ander belang bij??