goeie betaalbare gids???

wIE WEET ER EEN GOEIE BETAALBARE GIDS?
wAT kost een gids gemiddeld per dag?

Namaste,

Ja, ik weet een zeer goede betaalbare gids met ervaring.
Welke trekking wilt ge maken?
kostprijs 13Euro per dag - eten en overnachting inbegrepen.
Indien alles naar wens was - tip!!verwacht hij.
Laat iets weten aub

groeten

nog even,
13Euro is voor het Annapurna gebied
16Euro voor het Everest gebied(daar is het ook voor de gidsen ook wat duurder)
Alles inbegrepen * +6.000NRP voor verzekering

wenst u meer info?
Vriendelijke groeten

Hi zoek je en gids voor een trekking of een guide voor je hele reis door Nepal. Als je het laatste zoek dan heb ik nog een paar goede tips. Pb mij dan maar even dan stuur ik je alle info

Q

Ik weet niet of het al geregeld is, maar mocht je (of iemand anders) nog een gids zoeken, ik heb in 2011 (ja oké tijdje geleden, maar toch haha) een trekking gemaakt (Annapurna Base Camp) met deze gids:

Ashok Pradhan heet hij en hij was een top gids! De prijs weet ik niet meer precies, maar voor zover ik weet is hij nog altijd actief als gids. Dus zeker het proberen waard :slight_smile: De prijzen zou je dan even ergens anders achter moeten komen en dan met hem onderhandelen o.i.d.!

zoek opnieuw een goeie betrouwbare gids. Dus heel graag jouw advies Teka!

Heeft u een gids gevonden?

Graag een seintje a.u.b.

groeten,
Teka

ja is gelukt. Ik heb al meerdere berichtjes gestuurd uw kant op, maar op de een of andere manier komen ze niet aan.

Hallo,

Ik heb zelf goede ervaring met Krishna uit Pokhara, website: www.trekkingguidenepal.net
Dacht rond de 16 euro p/d te hebben betaald (jaar geleden), maar zeker het geld waard!
Sympathieke vent die goed engels en duits spreekt en zich goed aanpast aan de clientele: trekking, motortocht door de bergen of gewoon bezienswaardigheden bekijken, hij is van alle markten thuis!

vriendelijke groeten