uhmja je mag best wat info geven over wat er te doen is en wanneer… das wel zo handig en niet irritant, maar ik moet wel zeggen dat t soms een beetje te veel van t goede is…
Originally posted by craCplusMface@15-06-2005, 20:12:13
** damn isdit niet ernstig ofwa? al die *** reclame word r typhus ziek van denkje nou echt dat als wij de ‘zoekende-jeugd’ niet gaan rondlopen daar maar rustig in onze tent met onze cola blijven wachten totdat er een chappiej met van die lompe flayers langskomt en met domme praat ons anar zijn tent te lokken, ej je kan wel reclame maken mar ik bepaal verdomme wel waark naar toe ga dus stel ik ga naar sunset vanwege de o-zo-leuke reclame en ik kom daar en tis echt zon fokking tent waar als die sukkels domme danjes doen op ‘anton aus tirol’ denkje dan echt dat ik daar elke dag langs ga omdat ik denk dta er niks anders is en omdat JIJ zegt dat het leuk is tuurlijk zal iemand het wel leuk vinden maar ieder zen ding dus kap ff met die schit tog, dus ga maar weer lekker aan de legpuzzels of zet je ‘dance hits for kids’ cd op en laat ons met rust **
haha weet je waar iik nu beroerd van word van die sjappies als jou. wijsneisjes die denken t helemaal t weten :D… dikke sjap wat ben jij nou helemaal niets… en als je niet wil komen kijken jou scheit denk je dat ik van jou wakker lig sjappie… en als je wel komt en je vind t niets joh lekker bout toch, lig ik nie wakker van ga je fijn ergens anders nar toe…
Voor de mensen die wel normaal denken kom fijn kijken vind je t niets sjah najah dan nie… toch ieder ze eigen ding…
en eeuhh anton aus tirol kom je bij ons niet tegen stumperd…
majah je kan wel heel tof blijven den terwijl je t helemaal nie ben… en alle mensen die er werken tegen je op lopen te naaien… fijne vakantie in dat geval… want nogmaals we werken daar als 1 vrienden groep samen iedereen van elke tent… dus als jij je maffe kanker bek nou een sdichthoud… stumperd ![]()
Originally posted by Wicked1@15-06-2005, 23:07:07
** uhmja je mag best wat info geven over wat er te doen is en wanneer… das wel zo handig en niet irritant, maar ik moet wel zeggen dat t soms een beetje te veel van t goede is… **
lekker bout voor jou…
ik reageer op stom gelul dat ik lees… en dingen die nie waar zijn… stumperd
Oke, Vanaf nu :
**
GEEN reclame meer in dit Topic, zo wel, wordt het verwyderd !**
In andere topic’s kyk ik het nog ff aan !
Originally posted by craCplusMface@15-06-2005, 20:12:13
** damn isdit niet ernstig ofwa? al die *** reclame word r typhus ziek van denkje nou echt dat als wij de ‘zoekende-jeugd’ niet gaan rondlopen daar maar rustig in onze tent met onze cola blijven wachten totdat er een chappiej met van die lompe flayers langskomt en met domme praat ons anar zijn tent te lokken, ej je kan wel reclame maken mar ik bepaal verdomme wel waark naar toe ga dus stel ik ga naar sunset vanwege de o-zo-leuke reclame en ik kom daar en tis echt zon fokking tent waar als die sukkels domme danjes doen op ‘anton aus tirol’ denkje dan echt dat ik daar elke dag langs ga omdat ik denk dta er niks anders is en omdat JIJ zegt dat het leuk is tuurlijk zal iemand het wel leuk vinden maar ieder zen ding dus kap ff met die schit tog, dus ga maar weer lekker aan de legpuzzels of zet je ‘dance hits for kids’ cd op en laat ons met rust **
pfff… maak je ff druk ofzo :blink:
geen reclame???
Campina, Campina Ik wil alleen Campina melk!!! :rolleyes:
**QUOTE (Wicked1 @ 15-06-2005, 23:07:07)
uhmja je mag best wat info geven over wat er te doen is en wanneer… das wel zo handig en niet irritant, maar ik moet wel zeggen dat t soms een beetje te veel van t goede is…
lekker bout voor jou…
ik reageer op stom gelul dat ik lees… en dingen die nie waar zijn… stumperd **
hey… wie zegt dat ik het over jou heb?? misschien bedoel ik jou wel als ik t heb over info geven wat er te doen is en wanneer en met teveel van t goede (een site aanprijzen in elk topic die er is bijv.) wel iemand anders hier…
dus chill ff en ga niet meteen stumperd of wat dan ook roepen
En nu weer allemaal op 't topic reageren, !
ben het eens met Wicked1… tis geen persoonlijke belediging… en al was het een persoonlijke hoef je niet gelijk met kanker of stumperd te beginnen…
ben jij egt van de sunset want dit lijkt me geen goede reclame voor de sunset
voor alle forum lezers
maargoed een keus die jezelf maakt
Gotcha op 1 ole ole
hahahaa ![]()
Ja mick zo mag ik het horen weg met die verotte kut corupte boelshit …van af nu zijn we tegen drinken… whahahaha …kan toch ook nooit me beloftes waarmaken wat dat betreft
…ik drink er wel weer een biertjuh op MAAR NIET BIJ RECLAME KROEGEN ik ga gewoon naar een tent voor 50 plus waar de spaanse balletjuhs en de duitse bierbommen in het rond vliegen ![]()
GRTZ 2 cracplusmface
dit word rellen ![]()
Ja mick zo mag ik het horen weg met die verotte kut corupte boelshit …van af nu zijn we tegen drinken… whahahaha …kan toch ook nooit me beloftes waarmaken wat dat betreft
…ik drink er wel weer een biertjuh op MAAR NIET BIJ RECLAME KROEGEN ik ga gewoon naar een tent voor 50 plus waar de spaanse balletjuhs en de duitse bierbommen in het rond vliegen ![]()
GRTZ 2 cracplusmface
dit word rellen ![]()
Originally posted by sunset blanes@16-06-2005, 04:00:44
** haha weet je waar iik nu beroerd van word van die sjappies als jou. wijsneisjes die denken t helemaal t weten :D… dikke sjap wat ben jij nou helemaal niets… en als je niet wil komen kijken jou scheit denk je dat ik van jou wakker lig sjappie… en als je wel komt en je vind t niets joh lekker bout toch, lig ik nie wakker van ga je fijn ergens anders nar toe…
Voor de mensen die wel normaal denken kom fijn kijken vind je t niets sjah najah dan nie… toch ieder ze eigen ding…
en eeuhh anton aus tirol kom je bij ons niet tegen stumperd…
majah je kan wel heel tof blijven den terwijl je t helemaal nie ben… en alle mensen die er werken tegen je op lopen te naaien… fijne vakantie in dat geval… want nogmaals we werken daar als 1 vrienden groep samen iedereen van elke tent… dus als jij je maffe kanker bek nou een sdichthoud… stumperd**
ej ten eerste… zei ik dat anton aus tirol werd gedraaid bij jullie? ik zei als
kijk ik ga heus wel naar die tent ik ga zowiezo naar elke tent daar, ik zei niet gelijk dat het een kut tent was ofwel dan?
ik zeg niet dat ik weet hoe het bij jullie is maar ik zeg ik vind die reclame wreed irrirant en dat het weinig zin heeft om reclame te maken voor je bar disco, openbaar toilet of wat dan ook
maar als jij zegt(wat ik overigen ook al zei) ieder zen eigen ding waarom maak je dan reclame?
en van dat kanker he waarom? ej vertel mij waarom zeg je kanker? (niet echt goede reclame natuurlijk) en je zegt het alsof ik elke dag kom klagen over je tent? dit is de eerste keer dat ik je tent bekritseer na niet je tent maar je reclame
en je komt met dingen die helemaal offtopic zijn oke stumpert(d?) mag dan wel egzecht worden want uiteindelijk ken je me niet dusjah dat vind ikd an ook oke, enfin: ik citeer ‘dikke sjap wat ben jij nou helemaal niets’ wat heb dat ermee te maken?
maar goed oke nu een paar vragen die ik in je reclame neit ben tegen gekomen:
wat voor muziek draait er.hoeveel barren, min leeftijd? kleding voorschriften?
Wie spot met Kanker, zoals ik ent in een paar berichten las kan zeker by deze site wegblyven, en anders kryg je problemen met my jah !
Verbazend hoe zo’n ‘y’ kan irriteren ![]()
i concur Huub R
Originally posted by Huub R@16-06-2005, 21:47:56
** Verbazend hoe zo’n ‘y’ kan irriteren**
ach, als jy het irritant vindt, dat is dan niet myn probleem.
zo typ ik nu eenmaal, altyd al gdaan ^^
Kga jou toch ook niet afkraken op je eventuwele afwezig komma’s, punten oid !
emmm dat is wel wat anders WinkelWagentje… maargoed jij bepaald natuurlijk zelf hoe je iets typt… das waar
ei tink thet it is oowkeej