Sunset Nr1

Originally posted by bradshaw@13-06-2005, 18:55:57
** ja ik heb 'm vaker gezien hoor…
en als jij 'm wel leuk vind, so be it.
nogmaals, smaken verschillen. **

dom wijf dat je er rond loopt ruzie heb je nu al
en t heb niets met smaak te maken! maar met respect en met leuke zomer willen hebben met ze allen of niet… ik wil je excuses en praat met je in blanes nog wel ff verder… verder zal je ook nog wel bericht van carmen krijgen… want nogmaals je bent erg fout bezig helemaal tegen mij…

sorry dat ik fout zit…
maar ik hoorde van vriendinnen dat je nogal wijs deed…
ik had idd beter moeten weten… :unsure:

Originally posted by bradshaw@13-06-2005, 19:06:10
** sorry dat ik fout zit…
maar ik hoorde van vriendinnen dat je nogal wijs deed…
ik had idd beter moeten weten… :unsure: **

haha en nu op msn triest lopen doen… zielig kind… fijne zomer ga je krijgen met die houding van je! zou ej berichies maar ff aanpassen en hopen dat carmen ( je baas) niet t zelfde over je denkt als ik nadat ik r bel…

als er een plaatsje vrijkomt bij de las vegas, ik bied me aan :smiley:

nee geintje… beter praten jullie dit gewoon uit, dan kan ik tenminste naar binnen gelokt worden door miss bradshaw :stuck_out_tongue:

laten we het een beetje rlxd houden zeg… omdat ze jou niet geweldig vind… moet ze gelijk excuus aanbieden?.. niet iedereen hoeft je geweldig te vinden…

misschien heeft ze wel foute informatie gekregen… denk ook niet dat er wat fouts in jouw schuild… maar laten we het niet overdrijven…

trek je er gewoon niks van aan sunset blanes… je weet zelf hoe je in elkaar zit toch B)

ieder mag zijn mening hebben :smiley:

nee niet eidereen mag ze mening hebben…
najah mening wel maar als je beetje toffe zomer wil hebben hou je je muil tegen andere werkers en dan al helemaal tegen mij… iedereen die er werkt (meesten al jaren, waaronder ik) zijn vrienden van elkaar en hebben geen zin in bijdehante dames als zij… verder is 2/3 van haar collega’s er via mij aan t werk gekomen… zij weet nergens iets af en kent mij niet eens en loopt dan zo bij dehand te doen.,. ze weet nu en na carmens bericht wel hou t in elkaar zit…
ze heb me beloofd hier r excuses te maken en r berichies te deleten… verder zal ze nog wel wat te horen krijgen van carmen… maar haar baantje zal ze er heus wel om houden hoor dus daarvoor moet je volgend jaar maar ff soliciteren :wink:

nou de berichten zijn verwijderd…
beter niet kunnen zeggen en sorry daarvoor.
Ik hoop dat we met een schone lei de zomer kunnen beginnen :unsure:

dat ga ik zeker doen :smiley: (solliciteren voor volgend jaar)

haha, ik ga misschien volgend jaar ook werk zoeken daaro :stuck_out_tongue:

Wij zijn deze week in Blanes geweest en de enige tent waar het een feest was is de GOTCHA. Het was super gezellig, keigave DJ. De Sunset was dicht en de muziek stond daar te zacht. Disco Arena was ook top.

Ik heb gekozen voor Gotcha op 1.

lizzy

Originally posted by solblanes@14-06-2005, 20:09:09
** Wij zijn deze week in Blanes geweest en de enige tent waar het een feest was is de GOTCHA. Het was super gezellig, keigave DJ. De Sunset was dicht en de muziek stond daar te zacht. Disco Arena was ook top.

Ik heb gekozen voor Gotcha op 1.

lizzy **

idd Sunset gaat pas 25 juni open, 27 juni officieel dus sjah dan staat de muziek idd wat zacht in zitten de deuren ietswat dicht :wink:

We zijn er wel op kroegentocht geweest op een dinsdag.

lizzy

Originally posted by solblanes@14-06-2005, 21:26:59
** We zijn er wel op kroegentocht geweest op een dinsdag.

lizzy **

jah en op zaterdag kan ook… maar echte opening en crew+ dj zijn er pas vanaf 25e :smiley: dus dan gaan we pas knalleuh :smiley:

www.frimds.tk

check ff de poll en gastenboek is er nu oowk B)

kap met spammen :lol:

Wie dat doet, spam ik terug :smiley:

damn isdit niet ernstig ofwa? al die *** reclame word r typhus ziek van denkje nou echt dat als wij de ‘zoekende-jeugd’ niet gaan rondlopen daar maar rustig in onze tent met onze cola blijven wachten totdat er een chappiej met van die lompe flayers langskomt en met domme praat ons anar zijn tent te lokken, ej je kan wel reclame maken mar ik bepaal verdomme wel waark naar toe ga dus stel ik ga naar sunset vanwege de o-zo-leuke reclame en ik kom daar en tis echt zon fokking tent waar als die sukkels domme danjes doen op ‘anton aus tirol’ denkje dan echt dat ik daar elke dag langs ga omdat ik denk dta er niks anders is en omdat JIJ zegt dat het leuk is tuurlijk zal iemand het wel leuk vinden maar ieder zen ding dus kap ff met die schit tog, dus ga maar weer lekker aan de legpuzzels of zet je ‘dance hits for kids’ cd op en laat ons met rust

whahahahhahahahahahahaha :lol:

tja… het jammere ervan is dat reclame wel werkt en dat men daarom door gaat met reclame maken :smiley: