Sunset Nr1

Originally posted by craCplusMface+16-06-2005, 18:31:25–></span><table border=‘0’ align=‘center’ width=‘95%’ cellpadding=‘3’ cellspacing=‘1’><tr><td>QUOTE (craCplusMface @ 16-06-2005, 18:31:25)</td></tr><tr><td id=‘QUOTE’> <!–QuoteBegin–sunset blanes@16-06-2005, 04:00:44
** haha weet je waar iik nu beroerd van word van die sjappies als jou. wijsneisjes die denken t helemaal t weten :D… dikke sjap wat ben jij nou helemaal niets… en als je niet wil komen kijken jou scheit denk je dat ik van jou wakker lig sjappie… en als je wel komt en je vind t niets joh lekker bout toch, lig ik nie wakker van ga je fijn ergens anders nar toe…
Voor de mensen die wel normaal denken kom fijn kijken vind je t niets sjah najah dan nie… toch ieder ze eigen ding…
en eeuhh anton aus tirol kom je bij ons niet tegen stumperd…
majah je kan wel heel tof blijven den terwijl je t helemaal nie ben… en alle mensen die er werken tegen je op lopen te naaien… fijne vakantie in dat geval… want nogmaals we werken daar als 1 vrienden groep samen iedereen van elke tent… dus als jij je maffe kanker bek nou een sdichthoud… stumperd :smiley: **

ej ten eerste… zei ik dat anton aus tirol werd gedraaid bij jullie? ik zei als

kijk ik ga heus wel naar die tent ik ga zowiezo naar elke tent daar, ik zei niet gelijk dat het een kut tent was ofwel dan?

ik zeg niet dat ik weet hoe het bij jullie is maar ik zeg ik vind die reclame wreed irrirant en dat het weinig zin heeft om reclame te maken voor je bar disco, openbaar toilet of wat dan ook

maar als jij zegt(wat ik overigen ook al zei) ieder zen eigen ding waarom maak je dan reclame?

en van dat kanker he waarom? ej vertel mij waarom zeg je kanker? (niet echt goede reclame natuurlijk) en je zegt het alsof ik elke dag kom klagen over je tent? dit is de eerste keer dat ik je tent bekritseer na niet je tent maar je reclame

en je komt met dingen die helemaal offtopic zijn oke stumpert(d?) mag dan wel egzecht worden want uiteindelijk ken je me niet dusjah dat vind ikd an ook oke, enfin: ik citeer ‘dikke sjap wat ben jij nou helemaal niets’ wat heb dat ermee te maken?

maar goed oke nu een paar vragen die ik in je reclame neit ben tegen gekomen:
wat voor muziek draait er.hoeveel barren, min leeftijd? kleding voorschriften? **
[/quote]

Sunset Websitetjeck onze website maar

Ik wou je er niet mee afkraken, het was meer een stille hint.

VRIENDJES? :o

Het is wel duidelijk wie er dit jaar nr. 1 zal worden GOTCHA!!!

adriaan

Ik ken iemand die morgen al weg gaaaaaaat :angry: :angry:

Ik den k dat het dit jaar Bar Gotcha zal worden.

Feest mike :ph34r:

B) sunset nog steeds nr 1 voor indrinken B)
maar mimos daarna moet je ook niet missen

idd sunset voor t indrinken, hoewel wij t ook vaak gewoon bij de bungalow deden! een no 1 kan ik niet kiezen eerlijk gezegd, we zijn paar keer naar arena geweest, paar keer vegas, en paar keer mimos, heb me overal prima vermaakt

Ik vind de Sunset best wel kicken.

Ik ben met Beachmasters naar de Camping La Masia geweest begin Juli. En een aantal werknemers van de Sunset sliepen daar ook. En een meisje die er ook zat die heeft iets met jullie DJ.

Ik heb trouwens nog leuke foto’s van Frederick als een travestiet op de computer staan. Willen jullie die hebben voor de internetsite van de Sunset? Stuur dan een Email naar christel1982@hotmail.com.

Wij gingen 12 juli weer terug naar Nederland om half 8 en er was iets met de bus. Dus wij moesten een uur gaan wachten vlakbij de Sunset. Dus wat deden wij. Wij gingen een uur zuipen in de Sunset.

Groetjes Christel

Denk sunset of Gotcha ! :smiley:

kan ni kieze :stuck_out_tongue: gotcha, sunset, mimos, arena :stuck_out_tongue: kvond t allemaal leuk

Zo ik dacht laat ik ook eens gaan kijken :wink: En wat zie je die misselijkmakende Rudolph weer. Snap niet dat de meiden hier op kunne geilen , van zijn fotos kan ja al aflezen wat voor glibber het is :wink: Echt zo’n gast die jou zou omlullen om het bed met hem in te duiken … brrr

Maar iedergeval ontopic: Gotcha! Daar gaat mijn stem heen. Top tent!

Eigenlyk, [[na deze zomer]] ben ik het met je eens ^^

Originally posted by WinkelWagentje@14-08-2005, 17:16:44
** Eigenlyk, [[na deze zomer]] ben ik het met je eens ^^ **

En denk vele met ons :wink:

Vorige jaar was die aardig :)… Op msn ook wah !
Maar dit jaar ^^, Zeg je haj, kykt ie je verwaand aan en trekt die zown kop vn : Kenk jou :expressionless:
Ach, niet iedereen is hetzelfde :slight_smile:

zo zijn alle proppers, denk ik. Dat heb ik met mensen die ik vorig jaar ontmoet heb in Lloret de Mar ook. Die praten niet meer eens tegen mij over msn meer.

Groetjes Christel

Nou niet alle proppers hoor ! :smiley:
Ken er gnoeg die wel gwoon aardig doen !

Inderdaad niet alle proppers zijn zo… Hij is zo type elke dag ander schatje. En lok je zelf in bed als je niet eens wil. Of spuugt mensen in het gezicht …

Leuke gast hoor :wink: