Summercamp Usa

[FONT=Courier][SIZE=7][COLOR=red]
Hallo!
Wie heeft reeds deelgenomen aan een SUMMERCAMP in de USA?
Ik ben aan het overwegen om zelf te gaan in 2006. Maar ben nog op zoek naar allerhande informatie met betrekking tot het geheel.
Hopend op wat reactie!
Greetz
LaGav :stuck_out_tongue:

Ik heb tot 2 maal toe in een summercamp gewerkt in New Hampshire. Absoluut een mooie ervaring. Zelf heb ik dit gedaan via de organisatie CCUSA, die mij uitstekend begeleid hebben. Je kunt alleen via een organisatie de noodzakelijke visa krijgen, dus persoonlijk een kamp aanschrijven heeft geen zin. Ik zou zeggen, ga eens langs bij een van de bijeenkomsten van CCUSA, heeft mij erg geholpen. Voor specifieke vragen kunnen je me altijd via de button PM bereiken. Veel succes en plezier in de VS (mocht je besluiten te gaan).

Heey,
Ik heb in de zomer van 2004 in een summercamp gewerkt. Ik werkte in Michigan in een girl scout camp! Het was echt super!
Ik ben zelf via CampAmerica gegaan…maar die bestaat niet meer voor Nederland. Waar ik werkte waren ook mensen via CCUSA, en dat zou ik dus ook aanraden.
Ik weet niet op welke tips je zit te wachten… Maar een belangrijk ding is dat je daar heel erg hard moet werken! Daar moet je je niet in vergissen. Het was echt een super zomer voor mij… maar ik ben nog nooit zo moe geweest. Ik had 24 uur lang 12 meisjes onder mijn hoede… en dat is echt leuk… maar ook vermoeiend. Dus als je gaat moet je ook gaan om het werk.
Maar ook zeker om de ervaring en het reizen er na!
Ik zou het leuk vinden om je meer te kunnen helpen… stel je vragen maar!

Anna,
Heb je soms een site met je avonturen m.b.t. Camp USA?
Greetz