Summercamp 2004

Voor het jaar 2004 ben ik van plan om gedurende een periode van 9 weken op een summercamp te gaan werken.
Zijn er mensen die in hetzelfde zijn geinstresseerd? Misschien kunnen we een leuk contact opbouwen en ons samen inschrijven.
Na de reis heb je nog de mogelijkheid tot 1 maand vrij rond te reizen door de USA.
Ben je geinstresseerd, post dan een reply. Mailen mag ook, check m’n profile.

Ik zou wel graag wat meer te weten komen ivm die summercamps

mvg Fritz

hai, ik ben ook van plan aankomende zomer in Amerika door te brengen. Het lijkt me echt super om bij een summercamp te gaan werken. Kun je misschien wat laten horen van hoe en wat?
groetjes Koos

Hey ik was ook van plan om een kamp of iets dergelijks te gaan doen ma ik weet nog nie echt wa en da lijkt mij wel iets leuks!!! :rolleyes:
Wilt ge wa meer informatie daarover doorsturen of gewoon da internetadres hier op zetten?

Ik hoop zeker nog iets te horen. Weet er iemand nog sites waar ge u kunt aanmelden als vrijwilliger om te gaan werken in het buitenland???

liefs karentje

hallo!

Het lijkt mij ook heel leuk om daar heen te gaan, ik wil al heel lang naar Amerika en de mogelijkheid om daarna te reizen lijkt me geweldig! En het is natuurlijk wel fijn als je een metgezel hebt, zodat je niet helemaal alleen bent. Ik wil graag in de zomer van 2004 daarheen. aLS het je iets lijkt, stuur me dan een mailtje.

mariekevdborne@hotmail.com

Groetjes Marieke

Hallo ek is 'n Suid-Afrikaner (28 en manlik) wat ook meer inligting oor die summercamp wil bekom. Is 'n gekwalifiseerde onderwyser en predikant met 'n meestersgraad in brading.

Kontak my via e-pos: llewellenl@yahoo.co.uk

Hoi,
Ik zit er ook aan te denken om in de zomer va 2004 op een summercamp te gaan werken. Hebben jullie je al bij een organisatie aangemeld? Ik weet namelijk niet welke ik eventueel zou moeten kiezen. Wat zijn de voor en nadelen van elke organisatie??
Heeft er iemand ervaring hiermee?
Jolanda

Originally posted by Fritz@28-09-2003, 14:55:12
** Ik zou wel graag wat meer te weten komen ivm die summercamps

mvg Fritz **

Als je meer te weten wilt komen over die summercamps, moet je efies kijken op CCUSA… de website… (staat voor camp counselore USA) Misschien dat je daar wat aan hebt…
Groetjes, Marije

Hoi,

Ik heb twee keer in Amerika op een summercamp gewerkt(girl scout camp) het is hard werken, heel weinig vrije tijd…maar je moet je echt opgeven want het is superleuk om te doen. Je moet natuurlijk wel van kinderen houden en het leuk vinden om de hele dag actief in de buitenlucht bezig te zijn, ik heb zelf echt de grootste lol gehad met alle kinderen en de collega’s. Heel veel counselors komen uit het buitenland dus je houdt er veel internationale vrienden/kennissen aan over (je wordt heel hecht met elkaar na een zomer samenwerken) gewoon opgeven en gaan!!

CCUSA is de organisatie waar ik mee ben geweest, perfect geregeld! Eerst krijg je een dag introduction op de Columbia University in New York en de begeleiding is echt goed, ook tijdens noodgevallen(wat ik heb meegemaakt…allemaal goed opgelost)

niet twijfelen, het is maar voor 10 weken!

Ik wil ook graag op een summercamp werken in 2004 of 2005.
Voor meer info kun je kijken op www.travelactive.nl

OK, ik heb er lang over nagedacht maar wil me toch op gaan geven via Travel Active.
Ik moet eerst nog het een en ander op mijn werk regelen maar dan wil ik echt gaan.
Menxen die mee willen maar niet alleen durven mogen mij wel een mail sturen en dan houdt ik je op de hoogte van de laatste ontwikkelingen mbt vrij krijgen.
Let op, de uiterste inschrijfdatum is 24/01/2004

Ik heb afgelopen zomer op een summercamp gewerkt als general counselor. Ik ben met Travel Active gegaan (www.travelactive.nl) en ik vond het GEWELDIG!!! Ik ben ook naar een bijeenkomst van CCUSA gegaan, volgens mij is dat ook wel goed. Ik weet in ieder geval dat alles met Travel Active goed geregeld was! Ik zou zeggen:twijfel niet en doe het gewoon!! Het is een geweldige ervaring. Ik ben 10 weken weggeweest en dat lijkt lang, maar het is echt zo voorbij. Veel plezier als je gaat!
PS. als je wilt gaan moet je je volgens mij voor eind januari aanmelden. Let daarop, als je je te laat inschrijft kan je niet gaan!!

Ok,
Ik heb me dus ingeschreven voor Summercamp bij Travel Active…
Ik moet de formulieren VOOR 6 februari inleveren.
Het enige wat ik nu nog nodig heb is een bewijs van goed gedrag, alleen die bureuacraten van een gemeente denken dat ik er 2 a 3 weken de tijd voor heb om dat ding in ontvangst te kijgen :angry:

Net met travel active gebelt, hopen dat er iets te regelen valt.
Het zou ontzettend kl*te zijn als de gemeente Venlo mijn droom in 1000 stukken weet te smijten

inderdaad, ik was geen 17, maar 19.
Toen ik die verklaring van goed gedrag had aangevraagd had ik 'm na een week al. Probeer het daar anders uit te leggen waarom je het snel moet hebben.

…:: Update ::…

Ik heb mijn interview gehad en het zag er naar mijn mening best wel positief uit.
Zijn er hier nog meer mensen die zich in hebben geschreven voor het Summercamp gebeuren?

Hoi, het lijkt me ook echt ontzettend gaaf om eens een werkvakantie te doen. En zoiezo in Amerika omdat ik echt eens die cultuur van dichtbij wil zien ;). Maar ik heb al wel wat lopen zoeken, maar ik krijg nergens iets gevonden over hoe of waar je je moet aanmelden. Zo te merken heb jij al wel een idee van hoe en wat…dus ik dacht…laat ik daar eens info bij inwinnen…je kunt me ook mailen. <_<

Volgens mij kun je je via CCUSA nog wel tot maart of april aanmelden. Het voordeel van hun is dat je tijdens de introductie op Clumbia University in New York slaapt, dan kan je ook nog even de stad in!

Verder is CCUSA echt goed geregeld allemaal, ik ben jaloers op jullie omdat ik dit jaar geen summercamp ga leiden, maar ik ben al twee keer geweest en ik ga nu als au pair naar New York en dat is ook leuk…

Veel plezier allemaal, het is een super ervaring(vooral girl scout, wat ik heb gedaan…)