Ik ben van plan om volgend jaar juni op een summercamp te gaan werken als counsellor!
Het lijkt me een zware maar leuke ervaring! En zou daarna graag willen rondreizen voor een paar weken!
Zijn er nog meer mensen van plan om dit te gaan doen??? Hoor het graag!
Ik ben ook van plan om volgend jaar naar een summercamp te gaan, ik zit alleen nog te twijfelen bij welke organisatie ik het zal boeken! Waar doe jij het? Misschien is het leuk om een beetje contact te houden.
Wat leuk! eindelijk een reactie:)
Ik sta momenteel ingeschreven bij Activity international. In november wordt alles definitief, gaan ze ook gesprekken doen enzo…
Ik had het vergeleken met de travelactive maar Ai bied wat meer aan…
Het is inderdaad leuk om contact te houden!
Hey Chantal,
Voor mij is het allemaal niet zo makkelijk ik zit momenteel in Oostenrijk en daar werk ik deze winter ook dus ik moet voor het winterseizoen alles nog regelen. Ik heb al een paar keer geprobeerd contact op te nemen met Activity international maar ze hebben 1x gereageerd en voor de rest niet meer dus morgen maar ff bellen. Ik zat ook te denken aan CCUSA ik weet niet of dat wat is daar bel ik morgen ook ff naar. Naar wat voor kamp wil jij precies toe?
Ok leuk! Wat doe je in Oostenrijk??Woon en werk je daar of is het voor je studie??
Ja heb ik ook voor gekeken CCUSA… Zijn allemaal wel vergelijkbare organisaties denk ik.Ik weet niet naar wat voor kamp ik wil… het maakt mij eigenlijk niet heel veel uit. Met gehandicapten lijkt mewel moeilijk. Ik heb namelijk geen opleiding gedaan met kinderen (pabo of in die richting).
Ik heb dit jaar mijn diploma MTRO toerisme gehaald en wil graag wat met kinderen in Toerisme doen ( Animatie vond ik standaard). Dus dit leek me heel geschikt. Ik weet dat het hard werken is maar je doet het tenslotte voor de kinderen en jezelf. Daarna wil ik heel graag een aantal weken rondreizen als daar de kans voor is!
Haaay!
ik ben ook van plan om zomer 2009 op een summercamp te gaan werken, lijkt me een superleuke ervaring!
Ik weet nog niet via welke organisatie,
Ik wil daarna ook nog gaan rondreizen, zoiezo naar new york, lijkt me super.
In verband met school gaat voor mij het avontuur helaas niet door:(!!!
vindt het echt jammer maar het gaat gewoon niet omdat de laatste vertrekdatum 21 juni al is
jammer maar misschien doe ik het ooit nog wel een keer
jullie veel plezier en succes alvast;)
xxx
Beetje late reactie zoals de laatste tijd gewoonlijk is bij mij. Ik woon sinds vorig jaar augustus in oostenrijk met mijn ouders. Opzich is het een geweldig land hoor en heb ook onwijs veel zin in deze winter aangezien ik dan als kinderskilerares ga werken (dus mooie referentie voor het summercamp). Ik wil alleen heel graag meer van de wereld zien dus leek me het summercamp het beste en leukste ik vind kinderen geweldig en ik wil meer van de wereld zien dus een mooie combinatie om amerika te zien en met kinderen te werken. In wat voor een camp ik wil gaan werken weet ik nog niet precies of in een gewoon camp of in zo’n camp met kinderen uit de achterstandswijken. Ik ben trouwens nu ook bezig met activity international zijn echt super mensen en helpen me geweldig om alles nog voor de winter te regelen. Lijkt me leuk om je nog eens te spreken.
Hey!
Ik ben deze zomer naar summercamp geweest. Ik zat op een camp in Pennsylvania. Het was echt supergaaf! Ik mis het ontzettend nu ik weer thuis ben. Vet veel lol gehad met mn mede-counselors en de kinderen waren zo’n schatjes Ik kan het jullie echt aanraden. Ik ben met CCUSA geweest en dat was echt top. Alles was perfect geregeld. CCUSA heeft ook een Hyves: www.ccusa-nederland.hyves.nl Moet je maar eens kijken. Nou succes meiden!
Ja wat is veel…Ik geef soms dansles aan kinderen op onze dansschool. Dat was wel een goede ervaring denk ik. Maar meer ervaring dan dat had ik niet. Maar ik denk wel dat het een pre is als je iets van ervaring hebt. Ze letten ook veel op de dingen die je kan, zoals sport of creatieve dingen. Ik gaf dus ook dansles op camp, maar ik was ook assistent instructeur bij het boogschieten. Nou dat had ik nog nooit eerder gedaan. Maar na een paar lessen op camp kon ik dat ook. Was wel leuk voor de afwisseling dat ik dat kon combineren met dansles. En 's avonds deden we met alle counselors natuurlijk ook iedere avond wat anders. Ik heb in ieder geval een supertijd gehad
Ik ben van plan om ook richting Amerika te gaan en te gaan werken op een summercamp Ik heb een organisatie gevonden, Activity International, helaas duurt het allemaal wat langer voordat we een intake krijgen. Heb jij al een organisatie op het oog?
Na het summercamp wil ik ook rondtrekken. Heb je al een idee waar je heen wilt?