Sumatra Reisadvies 2009

:zon02:

Zo te horen heeft u echt een :idea:** f.a.n.t.a.s.t.i.s.c.h.e** :idea: tijd op Sumatra gehad. Eerst in het Niagara Hotel te Parapat in het zelfde bed slapen waar president SBY en Ibu Ani ook gelegen hadden en dan nog twee van die Hoge Pieten in Padang ontmoeten. Wat een eer allemaal. Ik zou bijna jaloers worden. :mad:

Zit ik hier in Semarang met iemand die u misschien ook wel kent Bintangen te slempen en eigengemaakte croquetten te verslinden, terwijl we even hevig aan het roddelen zijn, over wie zeg ik niet.

Wat is dit nou weer ??

Sorry hoor , ben even de kluts kwijt.
Te veel Bintang gehad ?

Even off topic :
Is het Ome Jan ? .Doe de groeten van OmeSid .
Lon , wordt het geen tijd dat je hier openlijk bekent dat je weer verhalen schrijft onder de naam BoomAap ?
Het zou je wel sieren .

Te veel? De dag is nog lang niet om, wacht nog het Happy Hour bij het Ciputra Hotel. Ik ken geen mensen die zichzelf Oom noemen, u uitgezonderd. De titel Oom doet me altijd aan kinderlokkers denken.

Wat heeft u toch met die Londoh, een zeer goede vriend van mij. Die man zit u niet lekker lijkt wel. Terwijl hij toch in brede kringen wordt gewaardeerd vanwege zijn verhalen over Indonesië en zijn kennis van het land. Zeker kinnesinne, een concurrent misschien? :confused:

Kinderlokkers ?
Wat heb je toch slechte gedachte.

In brede kringen gewardeerd ?
Zeker weten.

Concurrent ?
Denk ik niet.
We zitten niet in dezelfde " level"

Nee uw niveau ligt ergens onder een putdeksel in het aspal :zon02:

Prima dan.

Dit zijn van de topics waar ik geen bal van begrijp.

De titel luidt Sumatra Reisadvies 2009. Je denkt, he de Nederlandse overheid geeft een reisadvies. Maar wat blijkt? Iemand, stelt een vraag die hij vervolgens met veel omhaal van woorden zelf beantwoordt.

Die momenten waarop dat hoofd boven de putdeksel uitkomt zijn heel erg. :lol:

Ik had in dit topic iets over de Pelni geschreven, meteen begon ie weer eens met een van die befaamde uithalen. Hij weet toch alles. Ik vraag me af of ie nou met die Pelni heeft gevaren, of gewoon is gaan vliegen zoals ik had geadviseerd. Van de trip naar Bintan om grond te kopen is ook niets terecht gekomen. Iedere keer als ie naar Indonesie gaat is dat om huizen en zo te kopen, komt ook nooit iets van terecht. Die man loopt voortdurend te dromen, elke opmerking die je maakt wordt beschouwd als een inbreuk op die droom.

Wanneer iemand, die geen echtelijke relatie heeft met een Indonesische, en vooral een klant van de soos, een lapje grond of een huis willen kopen in een Indonesie dan denk ik vaak aan snode plannen. Beroepsmatig ben ik zeer wantrouwend.

Het schijnt dat de grondprijzen daar in Bintan een fraktie zijn van de grondprijzen op Bali.
Alweer wordt daar dus een hotel gebouwd met in de achterkamer een stel minderjarigen die bule masseren.

Op Lombok is dat ook gebeurd, het keurige hotel Ma Sittard, waar een Nederlandse ex-economieleraar die daarvan de eigenaar was werd opgepakt vanwege onoirbare handelingen met jongeren.

Op een bepaald forum kwam dit ook ter sprake. Een forumganger was daar geweest, totdat een andere forumganger daarover vragen ging stellen.
Alle insinuaties, om het zo maar te noemen, werden categorisch ontkend. Maar het hele geval kwam vervolgens wel op het 8 uur journaal.

Leuk dit topic terug te zien, een kwaaie SA, maar de hele Pelni trip is in het water gevallen :smiley: :smiley: Slechte planning waarschijnlijk van onze kenner.

Het valt me helaas op dat bijna elk topic in het sumatra forum binnen enkele posts verpest wordt door een paar kleuters. Jammer want ik kom hier om serieuze tips te vinden over mijn reis naar Sumatra. Ga denk ik maar ergens anders kijken, kinderachtig gezeur van 'hij zei dit en ik bedoelde dat’blababla…

Serieus mensen, zijn we niet te oud voor dit gedoe? Als je geen zinnige bijdrage kunt leveren en hier alleen komt om te etteren, ga dan op een tmf- of tina-forum zitten, kun je met gelijkgestemden discussiëren over niets…

:dag:

Mosterd na de maaltijd…:dag: