Suggesties voor bezienswaardigheden & B&B's

Hoi Joeterke,

Ik ga het meteen proberen te regelen!
Baie dankie!

Sylvia

[edit door mod] Sluipreclame verwijderd, zie de spelregels voor reclame maken [/edit]

Kun je me effe updaten, want ik weet niet waarover het hier gaat! Is er een reactie van me verwijderd? Ik weet niet wat er mis gegaan is…

Haha, "sluip"reclame? :wink:

Tja, als het dan om het vermelden van een naam van een hotel of lodge gaat waar ik ooit geweest ben in Zuid-Afrika, mijn excuses dan. Ik doe dit in navolging van zovelen die bij een vraag naar leuke plaatsen antwoord geven. Er zijn zelfs lodge eigenaren die hun eigen lodge linken…nou.

Ik zal het niet meer doen. Ik heb nergens financiĆ«le belangen in Zuid-Afrika, ik ga er alleen op vakantie en wil er mijn leuke ervaringen delen met anderen…reisFORUM…

Joeterke je hebt gelijk als mensen die in Z.A. hun boterham verdienen de website vermelden is dat heel zeker sluik reclamen. Ik vind wel dat deze mensen op een aparte site reclamen mogen maken zij hebben recht op een goede boterham. Het forum alleen een advies zijn voor afrika gangers of discussie over bepaalde onderwerpen.

Geniet die reis Jan

1 like

Beste joeterke.

Misschien begrijp ik het wel verkeerd, maar het gaat toch helemaal niet om een reactie van jou die verwijderd is? Het gaat in dit geval om een post van Pieter3 die op verschillende fora een reisorganisatie aanprijst en doet alsof hij een tevreden klant is terwijl hij de eigenaar is.

Groeten Remco.

2 likes

Help, helemaal verkeerd geĆÆnterpreteerd dan! Dank voor de toelichting, moet dringend aandachtiger lezen.

Dus: aan iedereen: South Africa Rules! Go visit!

1 like

Ach, ik ben ook nooit zo’n voorstander van Johannesburg, maar er zijn zeker ook prima plekken daar te vinden. Ben nu bij MoAfrika in Benoni en ondanks alle vooroordelen over Benoni, prima hoor!

Zie www.moafrikatours.com Leuke lodge met relaxte mensen en ook allerlei tours die zij organiseren. Soweto, Apartheids museum, Cultural villages, Cradle of Human Kind, etc.

Maar ben altijd wel weer blij als ik mijn auto richting noorden kan laten gaan. En dat gaat morgen gebeuren. Lang leve het ā€˜echte’ Afrika in Limpopo met al zijn ruimte, rust, wild & prachtige natuur! :cheer:

Natascha Snelder | www.zazoetravel.com