Hey
Ik ben Judith, een 18-jarige, avontuurlijke studente. Heel mijn leven hebben mn ouders me meegenomen op avontuurlijke, lange wereldreizen. Nu is het tijd om (alleen) de stap te wagen naar Australië.:wereld:
Aangezien ik in juni afstudeer en in september het academiejaar pas begint, heb ik een dikke 2 maanden vakantie. Tijd om er van te genieten dus!
Het plan is dan ook om eind juli tot begin september, een 4-5 weken, naar Australië te trekken en daar rond te reizen. Het zou natuurlijk leuk zijn om alvast samen te beginnen met een groepje of met een reisgenoot m/v.
Ideeën/tips/reisgenoten/…?
xx Judith
Hey!
Heb al even gezocht naar iemand die ongeveer in die periode gaat en student is en tot nu nog niemand gevonden, eindelijk! Ik vertrek er midden augustus naartoe voor 1 maand. Ik zal waarschijnlijk (ga morgen informeren voor de tickets) rond 16 augustus aankomen in Cairns en het plan is om één maand later aan te komen in Broome(WA). Ik weet natuurlijk niet wat je plannen zijn en Australië is natuurlijk groot maar als je wat meer wilt weten over mijn plannen vraag maar, de kans zal waarschijnlijk héél klein zijn maar je weet nooit moesten we elkaar kruisen
Ps zit ook in men laatste jaar 
Joni
Moest je dit nog lezen, mijn tickets zijn geregeld, 16 augustus vertrekken naar Cairns en de maand erna terugkomen via Broome 
Als je nog meer zou willen weten laat me maar weten