Stray busreizigers gezocht febr/mrt 2014

Hi,

Begin 2014 ga ik voor een jaar naar Nieuw Zeeland. Ik ga wonen en werken in Wellington, maar voordat ik me daar settle ben ik van plan om met een stray buspas NZ te verkennen. Omdat ik het gezellig zou vinden om samen met iemand te reizen plaats ik hier een oproepje.

Ik ben een 27 jarige spontane en gezellige meid en sportief ingesteld.

Heb je plannen om ook begin 2014 naar NZ te gaan? Let me know!

Hoi Mieke,

Mijn naam is Linda en ben 23 jaar. Ik ben van plan om dit najaar naar Australië te gaan en daarna door naar Nieuw Zeeland. Wanneer ik precies naar NZ zal gaan heb ik nog niet helemaal duidelijk. Ik denk maart of april. Ik had op internet al wat gelezen over Stray buspassen en dat trok mij wel erg aan. Ik had bedacht om dan een maand met een buspas door NZ te reizen en zo het land te ontdekken.
Wat zijn precies jouw plannen? Hoeveel tijd heb je voordat je begint met werken?

Groetjes Linda

Hoi Linda,

Ik vertrek 30 januari uit Nederland. Ik heb de Max pass, en stop in Christchurch voor mn eerste baan. Ik heb nog niet echt een vaste datum doorgegeven dus wat dat betreft nog wel een beetje flexibel maar zit er over te denken om dezelfde bus te blijven volgen.
Als je er over denkt om eerder te vertrekken let me know :slight_smile:

Groetjes

Hee,
Ik wilde inderdaad ook gaan voor de Max pass. Volgens mij zie je dan ontzettend veel van het land.
Eerder vertrekken zit er denk ik niet in. Wil je eerst reizen en dan aan het werk of zou je ook je werk kunnen onderbreken voor een reis door NZ, als een soort vakantie zegmaar?
Groetjes!

Aangezien ik eerst in Christchurch ga werken heeft dat voor mij geen zin. Je kan de pas maar 1 kant op gebruiken em Christchurch ligt bijna op het einde van de route.

Oké.
Mochten mijn plannen nog veranderen dan zal ik het je laten weten.
Succes met verder zoeken