Hallo,
Ik ben Stefanie en 24 jaar oud. Ik ga voor het eerst backpacken en vlieg 15 juli naar Bali tot 15 aug. Vervolgens ga ik naar Nieuw Zeeland van 16 augustus tot 22 november 2012. Ik ga de eerste weken bij vrienden op bezoek en daarna(vanaf begin sept) wil ik graag in Nieuw Zeeland rondreizen. Ik kan zowel in Auckland als in Christchruch beginnen. Ik wil graag op het noorder en zuider eiland reizen. Daarnaast wil ik ongeveer 5 a 6 weken werken bij of hostels of boerderijen om wat meer te zien hoe de Nieuw Zeelanders echt leven.
Ik zit nu zelf te denken dat ik mijn reis gaat doen met de Stray bus en op verschillende plaatsen wat langer blijf om wat meer activiteiten te doen of om een weekje of 1 a 2 te werken.
Ik ben op zoek naar een reisgenoot (19 t/m 28 jaar oud ongeveer) om een groot of klein deel van mijn reis samen te doen. Ik hou van outdoor activiteiten maar op zijn tijd ook van ontspanning en een avondje stappen.
Groetjes Stefanie
Hallo Stefanie,
ook ik denk erover om in die periode met de Stray bus mee te reizen. Ik werk in augustus en september op een boerderij in NZ en wil in oktober/november rondreizen. Het zou wel leuk zijn om een stukje Stray samen te doen met iemand, of gewoon ergens te blijven plakken,
groetjes Marlijn
Heey Marlijn,
Ik begin met stray waarschijnlijk in Auckland en ga de busreis Maximus Pass doen. Ik ga ook kijken of ik vanaf eind aug tot begin okt ergens kan werken. Hoe ben jij aan het boerderij werk gekomen?
Groetjes Stefanie
Hallo!
nou ik stond ingeschreven bij Frenz en Marvin farms. Dat zijn een soort uitzendbureaus waar boeren zich bij aan kunnen melden. Die willen wel graag dat je al eind juli/begin augustus begint, omdat dan het afkalfseizoen ook begint. Via internet heb ik ook gereageerd op wat vacatures, maar daar heb ik eigenlijk nooit meer wat van teruggehoord. Ik vind het via een bureau eigenlijk ook wel prettiger, ik ga ervan uit dat zij een werkgever vinden die bij me past.
Als je wat wilt afspreken mbt rondreizen is het misschien makkelijk om me toe te voegen op fb (gewoon zoeken op marlijn klinkenberg).
groetjes Marlijn