Hallo ik vertrek over drie weken samen met mij vriendin richting Kusadasi. Nou was mijn vraag wij zitten in hotel Ozcelik heeft iemand daar ervaringen mee we zitten tegenover het stadsstrand maar wat raden jullie ons aan welke strand bedoel ik, is het stadsstrand ook te doen of niet. En hebben ze op elk strand ligbedden ook al zit je niet bij een hotel gelegen bij dat strand alvast bedankt John
Het stadsstand recht tegenover ozelick hebben ze dit jaar nieuw zand opgespoten en is nu een stuk groter.Al is het nog niet het ideale strand,doorvoor ga je beter naar ladies beach of long beach met de dolmus.Ligbedden kan je overal krijgen;En hotel ozelick is ideaal gelegen op de mooie boulevard in Kusadasi en op 5 min. van het cenrum. Trouwens ozelick heeft ook een groot zwembad.Een goed hotel prijs kwaliteit. Ik woon er trouwens vlak bij.
Groetjes uit het snikhete kusadasi
Franka
hier nog wat reiservaringen van andere mensen die er zijn geweest ik hoop dat je er wat aan hebt en anders kan je die mensen altijd nog mailen
http://www.vakantiereiswijzer.nl/reacties_…cc.php?xid=1929
groetjes kim
Beste john,
ik bedoel dat dit strand heel veel turse mensen uit het centum er gebruik van maken en het altijd overvol ligt.Er zijn wel ligstoelen,maar de binnenstad is ookwarmer dan de andere stranden. meer wind.Alsje maar voor een uurtje gaat is het te doen maar ik kan het er geen dag volhouden.Zeker niet in het weekend.
Je mag geen eten meenemen in het hotel maar dat is hier overal hetzelfde hoor. Drank smokklen de mensen wel binnen er is trouwens een goede supermarkt op de overkant van het hotel,dit als je eens iets wil drinken en niet altijd op een terras wil zitten.
Restaurantjes zat in het centrum,de boulevard is duurder.
Voor echt nederlands of belgisch ga eens bij anne-marie in de lekkerbek ook voor een gewoon pak friet met mayonaise
ben je er welkom en een lekkere douwe egberts koffie.
nog vragen mail me maar persoonlijk.Groetjes uit het snikhete Kusadasi 38°. francoisevanhaesebrouck@hotmail.com
Franka