Strand in Marokko

Heeft iemand ervaring met de stranden in marokko? Zijn deze de moeite waard om een bezoek te brengen? We zouden daar misschien een dag of 2, 3 willen vertoeven na wat rondgereisd te hebben in marokko.

Anja

Hallo Anja,
De stranden in Marokko zijn zeker de moeite.
In welke streek ga je precies rond trekken? Ik ken wel een paar leuke badplaatsen in Marokko, maar het hangt er natuurlijk vanaf waar je precies zit.
Groetjes,
Ingeborg

Hoi,

Stranden in marokko zijn mooi. Dus zeker de moeite waard. Je kan b.v in agadir eindigen en daar een paar dagen door brengen. Buiten het strand is het daar ook s’avonds onwijs gezellig.Als je bij rabat bent is er een plaatje net buiten rabat dat heet cherat. En dat is ook heel mooi en lekker rustig. Tanger heeft een mooi strand bij de grotten van hercules. Mallabatta is ook heel mooi. Ja en zo kan ik nog wel even door gaan. Het hangt er ook vanaf hoe jullie het willen inplannen en waar je ook wilt gaan rondreizen. Noorden westen zuiden. Mocht je nog meer willen weten dan hoor ik het wel.

gr patricia

Als je gaat naar Agadir kun je 10 km buiten Agadir een heeeeel mooi strand vinden die de naam Banana beach heeft of kun je aar taghazoute of Essaouira gaan waar het heel gekend is voor surfers… btw een app huren in taghazoute is spotgoedkoop . en het stadje is gekend voor de hippie s

Hoi, ik las net dat je aanraadt om naar essaouira en taghazoute te gaan. En je had het over goedkoop appartement huren. Weet je daar iets meer van? We zijn met een groepje van 5 en zouden het liefst het een en ander van tevoren willen regelen. Wij gaan maar voor een week, vandaar. Dus als je iets weet van een emailadres of website dan zou dat heel erg welkom zijn.

Kijk eens op marokko-service-reizen.nl
Een hele warme en integeren man. Ken hem goed. Organiseert reizen, maar kan je misschien ook helpen met het vinden van een appartement.
Je kun altijd je vragen voorleggen natuurlijk. Spreekt Engels/Frans en Nederlands.
Veel plezier in Marokko!

Hoi, bedankt voor je tip. Ik zal het proberen.

doei

Als je in de zee wil baden is Agadir beach beter en groter dan die in Essaouira (zee is wild en is vooral voor surfers). Persoonlijk vind ik de stranden aan de middellandse zee de mooiste en aangenaamste om te baden.