Hey allemaal
Zijn er hier mensen die naar Marokka gaan om te surfen? of er meer informatie over hebben?
alvast bedankt!
Hey allemaal
Zijn er hier mensen die naar Marokka gaan om te surfen? of er meer informatie over hebben?
alvast bedankt!
Hoi,
Er zijn veel surfers in marokko.Ik ga zelf altijd naar agadir en daar surfen ze ook veel.Ik weet dat er ook veel in essouira surfen omdat daar altijd wint staat. Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Gr patricia
Alvast bedankt voor de info!
maar ik ben meer op zoek naar gedetailleerde informatie. waar het bv het aangenaamste is in september? en waar er niet overdreven veel volk is en die zaken.
geen surfers op het forum?
Hoi,
Ik ben dan wel geen surfer maar kom al 15 jaar in marokko.Hihihihi.Kijk geregeld naar surfers maar ben zelf geen held om jet doen maar wel onwijs gaaf. In september is het in beide plaatsen lekker weer.In essouira zal het iets kouder aan doen door de wint. In essouira is het druk op de stranden.Maar als je b.v in agadir gaat zitten en je huurt een auto en je pakt de weg naar essouira toe dan kom je diverse stranden tegen die juist door surfers gebruikt worden.Daar zijn de stranden goed voor. Wil je ook graag nog wat leuks doen .bv in de avond dan kan ik je zeker agadir aanbevelen. Ga wel wat later in september.In augustus is de rahmadan en dan zijn er veel dingen gesloten.Deze loopt van 2 augistus tot 2 september en daarna feest.Veel mensen gaan dan langs familie dus vandaar dat er veel gesloten is. Wil je toch nog meer doen dan alleen surfen.
Gr patricia
aaah bedankt!
das al heel nuttige info! en idd het zou zeker niet alleen om te surfen zijn. we gaan er 3 weken zijn en willen zeker vanalles zien!
is een auto huren aan te raden?
Hoi,
Ja zeker.Je kunt makkelijk een auto huren daar. OP het vleigveld zitten diverse verhuur bedrijven maar ook bij hotel kun je er vaak één huren.En ik zou het zeker doen als je inderdaad ook meer wilt dan alleen surfen.De wegen zijn goed te doen. IN september is het ook rustiger dan hoog seizoen dus dan is het zeker te doen.
gr patricia