strand in Bali (vb. Seminyak) of op Gili-eilanden

Beste allen,

Wij gaan in oktober op reis naar Indonesië. Super veel tijd hebben we niet, maar op het einde van de vakantie zouden we 4 dagen willen relaxen aan de zee.

Nu twijfelen we tussen het relaxen aan de Balinese kust (vb Seminyak) of op de gili-eilanden.

Ik dacht eerst gili-eilanden, maar hoorde dat er daar niet zo veel te beleven is. Gezien we in oktober gaan, is de kans reëel dat er misschien wat regenbuien zijn, zodat ik me afvraag of we ons op gili dan niet zouden vervelen.

Wat zouden jullie aanraden?

Groetjes

Vanuit Gili T kun je snorkelen, duiken of met een glass botom boot. Aan land is er weinig te doen.

Vanuit een strandplaats op Bali kun je sneller iets cultureels doen, of fietsen, wandelen of raften.

Op het weer kan je hier geen peil trekken
( mijn mango boom draagt al vruchten ) dat is normaal in november!
Amed-Candidasa-Padangbai zijn leuke plaatsjes om te verblijven en excursie,s te maken.
Goede duik-snorkel -en vis stekken, verder is er nu bij Gianyar ook iets bijgekomen ,heb het nog niet gezien, maar dicht bij strand.

Het ligt er ook aan wat voor sfeer u zoekt, ik vindt kuta beach persoonlijk een van de meer sfeervolle stranden en de drukte in de stad zelf spreekt mij ook aan. Vanuit Seminyak is kuta beach ook te bereiken. (wij liepen 's avonds vaak van Kuta naar Seminyak over het strand).

De omgeving Kuta/Seminyak heeft namelijk veel meer te bieden dan alleen strand!

Wilt u meer informatie over bijvoorbeeld leuke restaurantjes en dag trips,dan laat je maar iets weten via een prive berichtje!

Alvast een fijne vakantie!