Strand, feest, actie en cultuur in juli!

Wie heeft er zin om rond 14 juli een 1,5 week naar Italië te gaan?:wereld:

Het plan is om in ieder geval eerst een paar dagen naar Perugia te gaan, daar is dan een leuk gratis jazz festival en we kunnen slapen en eten bij een vriendin (van mijn leeftijd):zon02:

Verder staan de plannen nog helemaal open. Strand, beetje cultuur, beetje actief, feesten …? Ik wil niet de hele vakantie aan het rijden zijn, maar de route staat wat mij betreft verder ook niet vast. Hostel, B&B, hotel, camping het maakt mij niet zo heel veel uit, maar mijn budget is wel beperkt. :vak02:

Dus heb je zin om mee te gaan, of wil je meer weten, laat wat van je horen!:zon02:

Ik ben van plan om met mijn auto te gaan en heb dus plek voor medereizigers!:dag:

Groetjes Bart (m / 28j)

ik vind dat je wel een goed voorstel hebt. check mijn oproep.
http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=116283

denk je dat we samen een eindje op weg kunnen?:vak02:

Hallo Bart,

Ik heb je oproepje gelezen en ik heb zeker interesse!
Ik ben dol op Italië. Tot hiertoe heb ik alleen nog maar Rome en Milaan gezien en wil zeker ook eens Venetië bezoeken.
Verder heb ik ook nog geen idee, maar vind het wel fijn dat even te overleggen vooraf en dan zien we wel.
Ook mijn budget is beperkt dus dat stemt al overeen.
Mijn naam is Sigrid, kom uit België en ben 32 jaar en hou zowel van cultuur als van actie. Feestje kan altijd :slight_smile:
Laat maar eens horen of jij ook interesse hebt. Mailen kan sigridlesage@hotmail.com

Groetjes!:zon02:

Hoi allemaal,

Als het nog kan, heb ik ook wel zin om mee te gaan. Mijn geplande vakantie is namelijk in het water gevallen en wil toch nog weg tijdens de zomer.
Mijn naam is Kim (v), 27 jaar en kom uit België. Ik sta in het onderwijs en heb dus zeker tijd om mee te gaan.

Laat snel iets weten.

Groetjes Kim

Hoi Kim,

Ik ben nog op zoek naar een reisgenootje, dus als je zin hebt kunnen we samen gaan … Ik heb nog geen plannen, maar Italië vind ik wel leuk. Laat maar eens iets horen via mail ofzo (sigridlesage@hotmail.com)

Sigrid

Hoi Sigrid,

Ik wil wel mee de reis naar Italië maken, als jij dat ziet zitten.
Laat me iets weten.

Groetjes Kim