1 of 2 weken naar de zon in augustus (Italie?)

Wie gaat er in augustus mee naar Italie??

Ik ben op zoek naar een leuke reisgenote (vrouw) voor een vakantie in Italia (of een ander zonnig land!). Mijn idee van vakantie vieren is een combi van cultuur, zon, strand en lekker eten & drinken. Daarbij ga ik meestal op zoek naar een kleinschalige accommodatie (ben niet van de enorme hotelunits). Maar sta ook open voor een andere invulling :wink: …Een goede klik met mn reisgenootje vind ik het belangrijkst!

Zelf ben ik 28 jaar en ik woon in Zuid-Holland.

Als dit je aanspreekt; reageer gerust!

Ik hoor graag van je,

Jennifer

Hey!

Ik ben ook op zoek naar een reisgenootje voor Italië eind juli tot begin augustus.
De combi van cultuur, zon, strand en lekker eten & drinken spreekt mij erg aan en is natuurlijk goed te doen in Italie :smiley:
Wil je gaan rondreizen/steden bezoeken/of meer op één plaats blijven?

Ciao, Aniek

Hi Aniek!

Ik heb eigenlijk nog niet gedacht aan rondreizen…in eerste instantie denk ik op 1 plek blijven, maar als je een leuk voorstel hebt?! :wink: Zat bijvoorbeeld ook aan Sicilie te denken :slight_smile:

Waar kom je vandaan? Hoe oud ben je? Ben beetje nieuwsgierig :-p

Groetjes!

Hey!

Ik dacht zelf aan Rome, Napoli of Palermo. Combinatie van de drie is ook goed te doen met de trein, en je kan met de boot van Napoli naar Palermo. Sicilie lijkt me ook erg leuk.
Ik houd iig niet zo van de grotere (onpersoonlijke) hotels.

En verder; ik ben 21, studeer in Maastricht en wil komend jaar werken/reizen en hierna in Utrecht een master volgen.

En eerst eens een vakantie in Italië :smiley:

Ciao!