Sicilië, Ibiza, Marbella, Sardinië juli/aug 2010

:dag:Ciao,

Laten we het kort houden spontane vlotte singel meid 35, wil graag met een gezellige meid (niet lesbisch) de leuke plekjes gaan ontdekken! Ik vind alles leuk cultuur, trendy disotheken, strand, wandelen, watersporten, markten! Gemakkelijk in omgang! Maar ook goedkoop vliegen en auto huren en vervolgens door Italië gaan rijden leuk en spannend! ben een ex reisleidster en heb goede regio kennis van Italië! Overigens vind ik Griekenland ook super, alleen mis ik daar het trendy uitgaansleven! Boot tochtjes ook relaxt en Turkije vind ik ook een zeer gastvrij land maar wel wat heet in juli-augustus. Ik ben wel een kenner van Italië en spreek de taal dus alles mogelijk in Italië! Ik ben benieuwd naar jullie voorstellen en hoop dat er iets klikt!

Tot hores! Olandesina (Brabant)

Hey!

Ik ben een single vrouw van 32 en zoek net als jou een reisgenootje. Graag zou ik dit jaar naar Italië willen gaan… Dus dat jij de taal spreek komt goed uit! :wink:
Vanaf 14 augustus heb ik 2 weken vakantie… Laat je even wat van je horen?

Grtz Ilona

Hoi Ilona,
Bedankt voor je reactie! Kan je alleen in Augustus weg? Waar kom je vandaan? Ik wil heel graag weg maar enig sinds niet te duur omdat ik namelijk eind Augustus ook al naar Italië ga. Vind je uitgaan ook leuk en winkelen? natuurlijk ook cultuur! Hoe ziet jouw voorkeurs vakantie eruit? Ik zou ook wel naar de Bloemen Riviëra willen aan de westkust moet prachtig zijn? Wat zijn jouw reiservaringen?

Tot hores!
Bella Olandesina

Ja ik kan alleen in augustus weg. Mijn vakantie staat al vast (wk 33 en 34)… Ik ben een single mama uit Arnhem en mijn zoon gaat dit jaar 3 weken met zijn vader op vakantie. Vandaar dat ik ook niet kan schuiven.
Omdat ik een jonge moeder ben, ben ik met mijn zoon alleen maar in Europa op vakantie geweest, Spanje, Turkije, Frankrijk enz… Vakantie gericht op kids dus. Zelf ga ik regelmatig stappen, drankje doen, shoppen met vriendinnen… Qua vakantie wil ik graag een strand, cultuur, shoppen, terrasje, stappen - vakantie… Een relaxte kindlozevakantie dus… :wink:
Ik heb nog niet eerder gereageerd op een oproep dus weet niet precies hoe we in contact kunnen komen… Email, hyves, facebook??

Ilona wie op hyves, al hoe wel ik nog even moet bekijken of het echt gaat lukken in augustus?

Grtjs Bella Olandesina