Italie

:cheer:Laten we het kort houden spontane vlotte singel meid 35, wil graag met een gezellige meid (niet lesbisch) de leuke plekjes gaan ontdekken! Ik vind alles leuk cultuur, trendy disotheken, strand, wandelen, watersporten, markten! Gemakkelijk in omgang! Maar ook goedkoop vliegen en auto huren en vervolgens door Italië gaan rijden leuk en spannend! Heb goede regio kennis van Italië! Overigens vind ik Griekenland ook super, alleen mis ik daar het trendy uitgaansleven! Boot tochtjes ook relaxt en Turkije vind ik ook een zeer gastvrij land maar wel wat heet in juli-augustus. Ik ben wel een kenner van Italië en spreek de taal dus alles mogelijk in Italië! Ik ben benieuwd naar jullie voorstellen en hoop dat er iets bij zit?

:dag:Tot hores! Olandesina (Brabant)

Hey,
Ben ook een single meid van 31 en je plannen sluiten precies aan bij mijn ideeen van een heerlijke vakantie.
I’m in om te mailen hoe en wat we eventueel de plannen vorm kunnen geven en elkaar te leren kennen.

Groetjes Janneke

Hoi,

Ook kort: ben 41 jaar, (voel me totaal niet zo ‘oud’) single en niet-lesbisch en wil ook lekker op vakantie in juli/aug. Het liefst naar een Grieks eiland(en). Maar Italië is ook mooi. Ben er eentje van beetje strand, beetje veel eten, beetje cultuurhappen, beetje uitgaan en VEEL lachen en genieten !

:vak02:

Laat maar wat weten als je dit iets vindt!

Elly :dag:

Ciao!

Ook ik spreek italiaans en wil graag deze zomer weer terug, iig om vrienden op te zoeken in cortona (toscane), maar daarnaast om gewoon op pad te gaan en wel zien wat er gebeurt. Ben 29 jaar, niet lesbisch, wel een levensgenieter, maar alleen met mensen met wie het echt klikt, dus had je graag een keer ontmoet, kom je niet eens in de buurt van amsterdam?

Groetjes!
Fleur

hay elly,

Ik vraag mij af hoe dit precies werkt ik heb dus een oproep geplaatst als Bella Olandesina maar ik krijg forum reacties, maar ook in een box? Vind het niet zo duidelijk wie nu direct op mijn oproepje heeft gereageert?

Groetjes Bella Olandesina

Hai!

Ik ben in augustus 2 a 3 weken vrij… Hebben jullie al iets in de planning wat vaststaat? Ik ben 31 en vind ook alles leuk! (uitgaan!, sporten, zonnen etc…)
Ik hoor graag van jullie!! En ik zit ook net op dit forum, dus moet ook ff kijken hoe het precies werkt…

Groetjes Denise