:dag: Laten we het kort houden spontane vlotte singel meid 35, :vak02:
wil graag met een gezellige meid (niet lesbisch) de leuke plekjes gaan ontdekken! Ik vind alles leuk cultuur, trendy disotheken, strand, wandelen, watersporten, markten! Gemakkelijk in omgang! >>>:zon:
Maar ook goedkoop vliegen en auto huren en vervolgens door Italië gaan rijden leuk en spannend! Heb goede regio kennis van Italië! Overigens vind ik Griekenland ook super, alleen mis ik daar het trendy uitgaansleven! Boot tochtjes ook relaxt en Turkije vind ik ook een zeer gastvrij land maar wel wat heet in juli-augustus. Ik ben wel een kenner van Italië :ITALY: en spreek de taal dus alles is mogelijk in Italië!
Ik ben benieuwd naar jullie voorstellen en hoop dat er iets bij zit?
Tot hores! Olandesina (Brabant)
Hallo Bella,
Ik plan ook naar Italië te gaan en je voorstellen lijken me erg leuk! Geweldig dat je ItaLië zo goed kent, ik zou heel graag naar Venetië gaan. Voor de rest sta ik open.
Ik hou van cultuur en wil het liefste veel zien, maar ben ook te vinden voor een nachtje stappen.
Verder hou ik het graag low budget, dus verblijven in B&B of camping is de beste optie.
Ben ook single en 32.
Misschien kan er eens afgesproken worden om verder kennis te maken en wat ideeën samen te leggen.
Grtjes
hee het lijkt mij nog weleensleuk om met een spa een stuk van italie te verkennen… aangezien jij kenner bent… is dit goed te doen?
Hahaha ik bedoel vespa ipv van spa
hai! Wanneer zijn jullie van plan te gaan naar Italie? Ik ben in de maand augustus 3 weken vrij… lijkt me helemaal geweldig Italie… ben er nog nooit geweest, maar volgens mij echt genieten…
Groetjes Denise
Hoi reizigster,
Heb jij ervaring met Rayanair vluchten? Of hoe reis jij vaak het liefste? Vlucht boeken, en hotel auto huur ter plaatsen vanuit Rayanair bv, Heb jij je rijbewijs en ben je gewend te rijden bv, of pakket kant en klare reizen?
Venetië heb ik zelf al heel vaak gezien door mijn werk. Maar goed vanaf de Adriatische kust kan je heel makkelijk een dagje daar heen gaan als je dat echt graag wilt moet je dat zeker doen!
Low budget vind ik helemaal prima maar liever geen campings voor mij te heet hoor en te vol daar! Wat zijn je ervaringen in Italië ben ik wel benieuwd naar! En waar je woont in Nederland? Iets meer over jezelf is altijd leuk om te weten gezellig! Hoor graag van je!
Groetjes Bella Olandesina
Hey Bella,
Ik heb nog niet met ryanair gevlogen, of geboekt, maar dat is wel uit te zoeken natuurlijk. Op hun site zal wel iets te vinden zijn.
Ik pas me een beetje aan aan de reisgeno(o)t(en) voor het transport.
Voor een huurauto, geen probleem, ik heb een rijbewijs en voloende rijervaring.
Kant en klaar prefereer ik liever niet; ik hou wel van een eigen vrijheid om ergens zo lang je zelf wil te blijven.
Ivm de camping wist ik niet, maar lijkt me idd logisch: warm en druk 
Ik kom uit België, nl Antwerpen.
Heb je evt een mailadres dan kunnen we verder hierover ideeën uitwisselen of evt telnrs.
Alles is bespreekbaar 
Groetjes!
hallo lady uit Anversa,
Leuk te horen dat je van Antwerpen komt daar kom ik heel graag! Ik ben van Breda niet zo heel ver van daar. Even kort ik ben lange tijd jongeren reisorganisator geweest in Italië vandaar mijn passie voor dit land. Ik weet uit ervaring dat campings echt niet zo aangenaam zijn in de hoog seizoen maanden. Dus ik heb genoeg ervaring daar ter plaatsen in verschillende regio,s maar de augustus maand komt dichterbij en dan zijn de prijzen het hoogste omdat de Italianen zelf vakantie hebben dat kan echt veel schelen in een reisje. Ben benieuwd naar je wat je doet en wat je leeftijd is? Ben je in het bezit hier van een auto? Mijn idee zou zijn een bed & Breakfast inclusief huur auto om wat rond te touren en veel te kunnen zien! Lekker eten overal, mooie foto,s kunnen maken en vanaf Eindhoven gaan vele vluchten de kant op van Italië. Ik weet nog niet zo goed wanneer omdat ik afwachtende ben op een sollicitatie wanneer had jij in gedachten.
Hoor graag van je!
Hey Bella,
Je kan me mailen op sigridlesage@hotmail.com!
xxx