Italie (gezocht reisgenoot(te))

ik ben op zoek naar een gezellig iemand(of meerdere :)) om mee door italie te reizen voor een paar weken.
het mooiste zou zijn voor een low budget reisje en zo veel mogelijk lol.
en het mooiste zal de zomertijden zijn…momenteel geen vaste datum dus kan gaan wanneer ik(en jij) wil :slight_smile:
ben zelf een 24 jarige meid die voor veel dingen in is…
relaxen tot lol trappen tot genieten van de plek tot het rondlopen en verkennen…
spreek je dit aan neem dan contact met mij op en kunnen we tot een leuk idee komen :slight_smile:
zal de mailtjes hier vast wel lezen maar sneller antwoord is natuurlijk mijn email r-kraaij@home.nl

tot gauw!!!

greetzzz
roxanne

hoi rox, ik had je adv gelezen… ik zou wel weer een keer na italie toe willen lijkt me zeker wel leuk.
Wil je dan ergens aan de kust verblijven of liever diverse steden bezoeken en hier en daar overnachten enz.

Ik ben zelf vrij vanaf half juli voor 3 weken en zou dan in de tussentijd wel kunnen gaan…

Groetjes herman

hoi hoi,

ik had je berichtje niet eens zien staan…geen emailtje over binnen gehad…maar leuk dat je reageert…mij lijkt het leuk om verschillende steden te bezoeken en tja als het ergens bevalt wat langer te blijven hangen.ook zo iets in gedachten van 3 weken en lekker touren en simpel genieten van het mooie italië :slight_smile: wat had jij in gedachte verder?mail me rustig is met je ideeen en misschien kunnen we een leuke trip “uitstippelen” wat er ook op het pad komt en hoe je de reis zelf ziet qua overnachtingen en vervoer.
ik hoop terug van je te horen…

greetzzz
roxanne

Hoi Roxanne, nou ja… heb nog niet precies over nagedachtt… ik sta voor alle landen wel open dus ook italie wel hahaha… Tja ik heb wel een auto, maar deze is wel compact (kleine cabrio) en dan is het beperkt spullen mee nemen… Ik wil ook niet te duur uit zijn, maar we zouden bv ook een centrale plek bij een paar leuke plaatsen kunnen pakken en daar voor een weekje of 2 boeken…
Ik wil natuurlijk ook lekker ontspannen en bruin worden hahahaha…

Zou jij bv op een camping willen verblijven of kies je voor het luxere zoals appartement of hotel??

Groetjes herman

zelf ook nog vrij weinig in gedachte voor mij dus zo goedkoop mogelijk als het kan en er gewoon op uit om het zo maar te zeggen :slight_smile:
dus tja echt een luxe hotel zal het voor mij niet worden :wink:
dus tja ideeen zijn altijd welkom…

Hoi Roxanne,

Heb je inmiddels al wat mensen gevonden?
Ik heb deze zomer van 12 t/m 28 augustus vakantie.
Het lijkt me leuk om met een groepje op vakantie te gaan, het maakt me eigenlijk niet zoveel uit waar naartoe.
Low-budget spreekt me erg aan omdat ik op mezelf woon en niet heel veel geld te besteden heb
Verder vind ik alles leuk, zonnen, stappen, de stad bekijken, wandelen enz. Het liefst een vakantie waarin al die dingen aan bod komen…
Ik ben zelf 19, dan ben ik 20.
Mijn email adres is chantall.1991@hotmail.com

Hey Roxanne,

Ik ben Iris 24 jaar. Mijn planning is om half augustus tot eind augustus naar Italie te gaan. Ik wil daar 2 weken gaan backpacken. Heb jij al concrete plannen of een reisgenootje?

Groetjes Iris

Hey roxanne,

Ik ben Maurice, 21 jaar en op zoek naar een leuke vakantie met 1 of meerdere mensen deze zomer;)

ben voor alles wel in belangerijkste vind ik om even lekker weg te kunnen uit nederland:P

Ben je nog steeds op zoek naar mensen voor je trip?

Groetjes maurice.

Hey roxanne,
Ben een 23 jarige studente uit amsterdam en ik ben ook op zoek naar een reisgenootje voor de zomermaanden. Het rondreizen spreekt mij heel erg aan. Het liefst zou ik in een land verschillende plekken aanslaan. Ik heb geen voorkeur voor een bepaald land, als het er maar warm is maar italie /griekenland spreekt mij erg aan.
Zoals je kunt lezen heb ik nog niet echt vaste plannen ik wil gewoon een leuke ontspannen vakantie hebben.

Laat wat van je horen!

Gr, Rubinia

hoi roxanne

ik ben van plan om halverwege juli een rondreis door europa te maken met een camper, ik weet nog niet precies waar ik heen wil, maar ik wil verschillende landen bezoeken (ook italie en griekenland) nu ben ik niet op zoek naar een reisgenoot die heel de reis meegaat maar wel iemand naar personen die een paar weken meereizen waarna ik weer zelfstandig verder ga. dit omdat een half jaar in je eentje vrij eenzaam is, maar daarnaast kunnen we zo ook de km kosten delen waardoor het betaalbaar is, ik heb een camper dus we kunnen regelmatig op een parkeerplaats of bij een boer overnachten, camping kosten hebben we dus nauwelijks niet alleen in sommige gevallen als we nergens anders een geschikte plaats kunnen vinden.
ik wil wel rustig rijden en niet stressen, we zullen dus ook in andere landen verblijven
het kan ook dat jij later vertrekt naar italie en dat we vanaf daar pas samen reizen

laat maar weten wat jou plannen zijn

groeten Tom