Graag zou ik willen rondreizen door Italie… tentje of zo…
Alleen niet zo zin om in mijn eentje te gaan!
Welke man/vrouw 25+ jaar kan vanaf half juli t/m ongeveer half augustus?
Ik spreek geen woord Italiaans, kan auto rijden maar heb geen auto. Kan uren wandelen, rotsen klimmen, snorkelen, wijntjes drinken, boeken lezen, zonnen, uit eten oftewel genieten!
Alexander, 25 jaar, heb een auto, geen 4 weken, wel 2,5 week vakantie. Zou graag eens Italië zien. Als het aantal weken echt vast staat is het misschien wat lastig, maar ik zou graag willen.
Ik zou toch wel wat touristische trekpleisters bezoeken, en het strand ook wel, maar belangrijkste is toch wel het eten/drinken en de cultuur, veel lol hebben. Ben niet zo’n 24/7 aan het strand hangen typetje, maar een beetje bruin worden is geen schande
Ik zal niet zo snel rotsen beklimmen, maar een mountainbike huren/meenemen en dan diezelfde bergen op of af rossen, dat vind ik dan weer ideaal.
Snorkelen lijkt me ook wel geinig, ben wel een zorgenkindje wat mn oren betreft, dus echt duiken zit er denk ik (weet het niet zeker) niet in.
En veel foto’s maken, Italië heeft daar wel de architectuur/mensen voor om er veel van op de gevoelige plaat vast te leggen denk ik.
Oja ik ben verder wel iemand die relaxt is denk ik, niet teveel stress, daar zorgt de baan al voor, niet waar? Verder kan ik me overal aan aanpassen, 't enigste wat me nog eng lijkt is alleen reizen, dus vandaar zijn we hier
klinkt leuk!! ik ben 25 jaar (v) kom uit denhaag, heb in utrecht gestudeerd en ben nu net een jaar terug van wereldreis (nz/au en thailand) en werk in leiden. ik heb vakantie vanaf 12 juli tot aug. misschien een idee om samen te gaan?? x aimee
Hoi,
ik wil zelf ook naar Italie op vakantie gaan. Met de auto en een tentje naar verschillende plaatsen. Hou van afwisseling in mijn vakantie. Wat steden bezoeken, terrasje pakken, beetje shoppen, dagje strand.
Ik heb ook halverwege juli t/m augustus vrij en ben afgelopen week 29 jaar geworden.
groetjes Bianca
Ik heb al een poosje niks meer gehoord, weet niet of het door gaat allemaal, maar mocht dit nog staan te gebeuren zouden we toch (t is al eind juni) even wat knopen moeten doorhakken niet?
ik ga zelf vanaf eind volgende week aan 't werk op een kruidenboerderij in Toscane. Is weliswaar werk, maar tegen kost en inwoning, met vrije dagen en uiteraard op een fantastische plek (in de heuvels vlakbij Arezzo). Ik ga vandaaruit tripjes maken naar Siena, Florence enz. Nou lijkt het mij tof als er wat meer mensen komen, aangezien ze nog bijna niemand hadden. Ideetje?
Ik ben zelf 27, student kunstgeschiedenis uit Groningen en gek op Zuid-Europa.
Nou, tot spreeks hoop ik!
Ik wil rond ongeveer 6 juli naar Italië vertrekken. Heb maar verlof tot 19 juli. Verder ga ik naar een mooi eilandje vlakbij Napels en daar logeren in een jeugdherberg. Zo kan ik de omgeving rustig verkennen. Als er nog mensen zijn die zin hebben om mee te gaan? Zelf word ik binnenkort 31 jaar en hou van zwemmen, wandelen, lezen, terrasjes doen, kortom me amuseren.
Hallo Italië reizigers! Op 25 juli wil ik met auto en tent naar Italië, maar heb geen zin op het hele eind op-en-neer te rijden. Ik zoek iemand die begin juli met mijn auto (of andersom) en campeerspullen die kan op gaat, zodat ik met mijn dochter op 25 juli de auto kan overnemen op de luchthaven van Venetië. Terwijl jij weg bent naar Italië gebruik ik jouw auto in Nederland. Beide hebben we dan het voordeel dat we niet het hele eind op-en-neer hoeven te rijden.
Goede avond Loes ik weet niet of je al voor zien bent , van een reisgenoot(te).
maar ik ben hendri leeftijd 30 jaar , ik ben bijna hersteld van een burnout en zou er ook graag even uit willen ik had zelf aan italie gedacht ( omgeving ) gardameer .
ik zat al een hele tijd te denken dat ik dit zal willen maar alleen zie ik het niet zitten dus mischien lijkt het je wat . ik ben lekker rustig dus ik wacht je reactie af .
ik ben net nieuw hier op de site dus mijn foto staat er al wel op mijn info volgt .
groeten hendri