Reisgenoot gezocht rondreis Italië mei/juni 07

Hallo!

Ik ben Linda, 23 jaar oud, bijna afgestudeerd. Daarna wil ik ergens rond mei/juni dit jaar een rondreis maken door Italië, in eerste instantie ongeveer 4 weken maar korter of langer kan zo uitkomen. Vooral de grote trekpleisters afgaan. Wel vooraf ongeveer bepalen waar de reis langsgaat maar op het moment bekijken hoe lang er te blijven.

Ik heb nog niet echt vaste plannen maar wil even kijken of ik op deze manier iemand kan vinden die hier ook in geïnteresseerd is.

Als je dit wat lijkt, laat dan even een berichtje achter! Oh ja, het liefst zou ik gaan met iemand in de leeftijd van 22 tm 28 maar als je het gevoel hebt dat je hier qua geestelijke/lichamelijke toestand best voor in aanmerking komt, reageer gewoon! :smirk:

Groet,

Linda

Hoi Linda,

ik ben van plan om komende juni ergens in Europa te gaan rondtrekken. Mijn idee was om te interrailen met een backpack en zo wat steden af te gaan. Ik heb verschillende ideeen, maar ben er nog niet helemaal uit wat het wordt. Italie vind ik iig ook erg interessant!
Ik wil het low-budget doen (dus hostels en B&B) en het is natuurlijk altijd gezelliger met zijn tweeen!

groetjes, Jannie (v, 24)

Hoi Jannie,

Leuk dat je reageert.
Eigenlijk wil ik wel graag in mei al vertrekken. Dat had ik niet zo duidelijk neergezet, zag ik. Het lijkt mij niet zo prettig na mijn afstuderen eerst nog zo een maand te wachten voordat ik weg ga.
Is eerder, bijvoorbeeld halverwege mei, ook een optie voor jou?

Groet,

Linda

He linda,

Ik ben een meid van 19 jaar en ga eind april naar Italie toe als au/pair en zal daar tot en met juli werken. In augustus wil ik in Italie gaan rondreizen maar zoek nog een reisgenootje. Ik weet dat je niet in augustus wilt maar ik dacht ik kan het altijd proberen. Ik ben erg volwassen voor mijn leeftijd, de meeste mensen die mij niet kennen schatten mij ook altijd een stukje ouder.

Groetjes
Nikie

Hoi Nikie,

Bedankt voor je reactie.
Je leeftijd is niet een probleem maar in augustus ben ik helaas echt niet beschikbaar…
Veel succes nog met het vinden van een reisgenootje!

Groet,

Linda

Hoi Linda,

helaas zit ik vast aan juni ivm mijn werk. Jammer!

groetjes, Jannie

Hoi Linda,

Erg leuk idee, ik wil zelf in deze periode ook op vakantie gaan… Maar weet nog niet waar naar toe en hoe. Rondreis Italie lijkt mij leuk. Misschien kunne we hier eens verder over kletsen: [EMAIL=“jorrytdevries@hotmail.com”]jorrytdevries@hotmail.com

Grtz,
Jorryt

Leuk dat iedereen dezelfde plannen heeft!! Jammer dat iedereen net een andere periode voor ogen heeft :smile:

Zelf denk ik er over om een aantal maanden rond te reizen in Italie in juli of misschien augustus. In mei en juni wil ik namelijk een talencursus volgen in Rome.

Mocht iemand het leuk vinden om hierover verder te praten, voeg me dan toe op MSN [EMAIL=“luckystarz_82@hotmail.com”]luckystarz_82@hotmail.com

BTW: ik ben 24 jaar oud, studente en woon in Rotterdam.

He…
Ik zag dat je me had toegevoegd op msn, ljikt me leuk enne wie weet wordt het wel wat en zitten we in augustus in het overheerlijke italie!

groetjes!