Hallo, ik ben Linda, 25 jaar, niet rokend, en ben op zoek naar een reisgenote (het bekende verhaal, wil er graag tussenuit, maar vrienden geen geld, geen vrij, gaan al op vakantie) tussen de 24 en 30 jaar voor een leuke vakantie!
Ik zou graag 1 of 2 weken begin augustus op vakantie willen. Hou ervan om beetje cultuur te snuiven, relaxen, terrasje, keertje uitgaan maar ben niet zo’n typische feestbeest.
Ik wilde altijd nog graag een keer naar italie, maar sta open voor andere leuke suggesties!
Als je interesse hebt, laat iets horen!
Groetjes Linda
Hoi Linda,
Zou ook graag naar Italië gaan in de eerst helft van augustus. Ben er al diverse malen geweest maar ik blijf er maar terugkeren. Ook ik ben niet zo iemand die per sé alle clubs in de omgeving gezien moet hebben. Beetje relaxen vind ik wel belangrijk.
Umbrië of Toscaanse kust spreken me wel aan, dus als je interesse hebt, laat dan maar wat horen. Vervoer is overigens geen probleem, heb een auto.
Groeten,
Jurgen (30).
Hoi Jurgen, leuk dat je interesse hebt. Ik ben dan ook wel erg benieuwd waarom je Italie zo leuk vindt! En wat vind je nog meer belangrijk op vakantie?
Hoi Linda,
De keuze voor Italië is voor mij niet zo moeilijk:
(1) lekker eten
(2) goeie sfeer door drukke maar vriendelijke Italianen
(3) mooi weer
(4) unieke omgeving (Toscane, Umbrië, Amalfikust)
(5) en niet onbelangrijk, telkens goeie ervaringen gehad tijdens mijn voorgaande vakanties in Italië.
Vakantie is voor mij de enige tijd in het jaar dat niks hoeft. Dus lekker relaxen, 's morgens zien hoe je de dag gaat doorbrengen (cultuur of strand). In ieder geval genieten van die korte periode en gewoon in slaap vallen als je daar zin in hebt. Ben in ieder geval geen feestbeest dat nachten achter elkaar op de dansvloer staat, hoewel ik één of twee keer wel een club van binnen wil zien.
Heb je voorkeuren waar je in Italië naar toe wilt gaan?
Groeten,
Jurgen
Hey Linda,
Imiddels al een reisje geboekt naar Italie?!
Zo niet, wie weet kan nog iets leuks gepland worden…
Italie is als mijn tweede thuis… jaren geweest en ik vind het gevoel als ik daar ben onbeschrijfelijk… het heerlijke opvliegende karakter van die italiaantjes, het showen op de boulevards met mobieltjes op de vespa, het getoeter… heerlijk gevoel is dat, leuk!
Dat is niet het enige natuurlijk… het eten is goed, ik vind het relaxte sfeertje daar prachtig en de omgeving, daar voel ik me heel prettig bij.
Vind het ook leuk om veel te zien, te doen en echt van het italiaanse leven genieten… leukste is op plekken te komen waar het niet te toeristisch is. Net wat je zegt, terrasjes zijn leuk en 's avonds gezellig stadjes door is ook mooi. Ik ben ook niet zo’n feestbeest dat ik echt de disco’s in moet…
Ciao ciao Rutger
hey linda ! ik heb de komende 3 weken nog vrij en ben ontzettende italie fan, dus wie weet - mocht je nog niet de juiste ‘reisgenoot-match’ hebben gevonden en je wilt nog iets ondernemen begin augustus? ziit in zelfde schuitje: wel zin en tijd, maar m’n vrienden niet, en wil op zich wel alleen (heb ook in Toscane familie wonen), maar samen altijd leuker
Ben energierijk (sportief) maar ook luier-liefhebber en cultuurfan, houd ontzettend van heerlijk italiaans eten en de taal vind ik prachtig (kon het een jaar of 4 geleden vrij aardig spreken, maar nu wel veel weer verleerd, misschien kans om het weer wat op te halen?) … ik hoor graag van je!