Last minute naar Italie

Wie heeft er zin en tijd (vrouw) om met mij naar Italie te gaan op vakantie voor 1 of 2 weken? Ik kan in week 32 en 33. Relatie met mijn vriend is uit en verder niemand om mee te gaan en alleen vind ik niet zo leuk. Dus! ben ik op zoek naar een gezellige reisgenote.
Ik hou van strand, omgeving bekijken, avontuur, uitgaan, beetje relaxen, terrasje.:zon02: Kortom van alles.
Ik ben een leuke, aardige meid van 27 jaar.

Ik hoop gauw wat van je te horen!

Hey Laura,

Ik ben Linda. Ik ben in mei naar Rome geweest en wil dolgraag nog een keer terug! Alleen…ik zat meer te denken om in de kerstvakantie te gaan. Het liefst zit ik met kerst en oud en nieuw ergens anders dan bij mijn ouders op de bank of alleen thuis…de zomervakantie heb ik helaas erop zitten. Ik heb een blue cruise gedaan vanuit Bodrum Turkije. Ik ben alleen gegaan en het was een gezellige groep…en…ik was niet de enige die alleen was er waren nog 2 dames alleen…dus je ziet het is helemaal niet eng om zoiets te doen, het is me heel goed bevallen. Ik raad iedereen aan om zo’n weekje te doen als je al je zorgen echt thuis wil laten. Er wordt heerlijk voor je gezorgd. 3 maaltijden per dag en dat voor ongeveer 500 euro alles incl! kijk maar es op de site van Kras, daar staan ze op.

Succes met het vinden van een leuk iemand en mocht je nog naar Rome willen dan hoor ik het graag van je!

groetjes Linda

Hoi Linda

Ik zal eens kijken op die site dan! Klinkt goed. Hmm ik hou me aanbevolen, maar kan je nu niks beloven nog ivm nieuwe baan. Ik moet even kijken hoe dat loopt en of ik vrij kan krijgen. Wel koud ook in Rome met kerst, maar wel een mooie plek om dan te zijn denk ik! Jammer dat je geen vakantie meer hebt anders konden we samen gaan.

groetjes laura

Hi Laura,

Ben ook op zoek!! En volgens mij hebben wel een beetje hetzelfde idee van een leuke vakantie :slight_smile: Alleen…ik ben in week 34 en 35 vrij…kan je dan ook?

Groetjes Jennifer

Hai,

Ik ben ook (weer) op zoek naar een reismaatje. Ik heb plannen om in week 37 en 38 (september) naar Italië af te reizen. Rome bezoeken staat ook op mijn lijstje. Wie weet kan je in die periode ook?

Groetjes, Sharon

Hoi , ik heb 5 mnd in rome gewoond en ik ga binnekort weer terug voor een paar dagen! Als je er bent kunen we wel wat afspreken , drinken of een dagje naar het srand! Ik ben er ron 5 augustus! Ciaoooo mareille (leuke gezellige meid van 30)

oo sorry voor de spelfouten!!! Ik heb een beetje snel getypt!!

Hoi Sharon

Ik kan niet in september jammer genoeg!

laura

Hey Laura,

Deze is wel erg lastminute; ik zit met twee tickets naar rome (24/7 - 27/7) en m’n reisgenootje is afgehaakt. Heb ze geprobeerd te verkopen, maar da’s niet gelukt. Wil wel gaan, maar heb niet zo’n zin om alleen te gaan.

Misschien heb jij interesse? (ben wel een reisgenoot, geen reisgenote)

Grtjes!

Ik moet nog werken de 24e en de 25e! Kun je zeker niet verschuiven 2 daagjes

Nee gaat niet lukken, of je moet gigantisch veel bijbetalen