Reisgenot(en) gezocht periode: 30april-4mei Italië!

Hoi!! Ik zoek een leuke reisgenoot (m/v) om tussen 30 april en 4 mei op reis te gaan! Sinds dat ik in New York en Israël ben geweest heb ik de smaak helemaal te pakken. Ik wil altijd al graag naar Italië gaan, maar wil in overleg ook best naar een ander land.

Laat een berichtje achter of voeg me toe op msn: [EMAIL=“detron23@hotmail.com”]detron23@hotmail.com
groetjes!:wereld:

Hoi,

Ik wil ook nog graag even er tussenuit eind april, begin mei. Dus heb zeker interesse om mee te reizen…

Heb je al iets gepland of staat alles nog open? Hoe wil je reizen?

Ik overwoog Litouwen te gaan doen omdat ik Italië al gedaan heb maar het maakt allemaal niet zoveel uit.

Als je interesse hebt stuur je me maar een mailtje.

Groetjes,
Dries

hoihoi,

ik wil idd op 30-4 naar Rome gaan…maar niet in mijn eentje!

groetjes Linda
ps zijn er al meer mensen die willen meegaan?

In deze periode wil ik ook graag weg!

Wellicht een idee om een keer af te spreken?

Ciao
prinses

Ik heb al het een en ander opgezocht: dit lijkt me een goed hotel, gezien de ligging in het centrum van Rome. en als we met 2 dames en 2 heren kunnen gaan, komt dat mooi uit met de kamer indeling…
Wat vinden jullie?

Niet echt een vakantie maar ff dr uit voor 3 dagen…

groetjes Linda

Tot nu toe zijn er 3 geinteresseerden, Huggie, Linda7 en ikzelf. Princess7 heeft zich bedacht. Misschien is het handig om een keer op een chat ofzo te overleggen hoe en wat. Ik ben van plan morgen een reisgidsje te kopen van Italië.

Ik vind het een mooi idee, een weekend naar italie. Ik wou zelf okk al naar Italie maar dan in de zomer vakantie, maar een voorproefje rome lijkt me wel wat.
m’n msn: [EMAIL=“pieterthibaudier@hotmail.com”]pieterthibaudier@hotmail.com