Dag reisgenootjes,
Ik ben opzoek naar een leuke gezellige leeftijdsgenoot (dame) om een leuke tijd mee te hebben in het buitenland (liefst Italie)
Helaas zijn de opties voor een reisgenootje binnen de vrienden kring niet mogelijk vanwege studies/en of werk.
Gezien ik liever niet alleen ga, (wel zo gezellig samen) probeer ik het via deze weg.
Het gaat om de zomerperiode (zomervak. 2013), evt. kan het iets eerder of later.
Betreft verblijfsduur ben ik vrij flexibel.
Wel hecht ik waarde aan mn vrijheid, vind het ontzettend gezellig samen Italie in te gaan maar er zouden ongetwijfeld dagen bij zijn dat we appart op verkenning gaan en elkaar in de avond weer ontmoeten.
Meer info? Mailen maar!
Gr.
Hey,
Waar wil je precies naartoe in Italië? Ik ben deze zomer vrij van 6juli tot 10 augustus en van 16augustus tot 29augustus. Het maakt mij niet zoveel uit waarnaartoe, als het maar warm is. Ik wil deze zomer ook graag leren golfsurfen, maar dat kan los staan van een reisje naar Italië. Het idee om dingen apart te kunnen doen, en 's avonds toch iemand te hebben om eens mee te babbelen en zo ook op een veiligere manier te reizen dan alleen, spreekt mij wel aan. Ik woon in België, Oudenaarde, ben 25j en werk als opvoedster.
Ik ga graag inlineskaten, zwemmen of fietsen/mountainbiken. Ik wil ook genieten van de zon en af&toe lekker niets doen.
Laat maar iets weten als je interesse hebt.
Groetjes
Kim
Ciaooo!
Dit lijkt me best leuk
Ik wil deze zomer ook naar Italië en heb nog geen concrete plannen gemaakt.
Heb er zelf een half jaartje gewoond en sindsdien moet ik gewoon regelmatig terug!
Waar wil je ergens heen gaan? Ik wil graag richting het zuiden… En wat wil je er doen?
Mijn idee is genieten van het Italiaanse leven: lekker eten, uitgaan, zon, zee, plaatsjes ontdekken etc.
groetjesss
Kim,
Misschien moet je ook eens naar dit topic kijken of dit jou eventueel iets lijkt: http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=157920
Als ik me niet vergis heeft Pauline reeds twee potentiële reisgenoten (mezelf en iemand anders). Ik geloof dat Pauline graag nog één medereiziger had gevonden…
bedankt voor je reactie! ik ga er naar kijken. 
bedankt voor je reactie. ik ben nog onbekend met deze site en vind het niet heel gemakkelijk communiceren.
Bij interesse kun je me het best even toevoegen op facebook via kim kuijten amersfoort. dankjewel 
Ik vind geen Kim Kuijten uit Amersfoort :), je komt er niet op bij de zoekactie.
Grtjs
Kim
heb je een berichtje gestuurd via fb.
ik kan jou ook niet vinden via de zoekactie alleen als ik direct op de link klik in je vorige bericht.
nadeel is dat ik je ook niet kan toevoegen? heel appart.
mij vind je overigens onder kim.kuijten.5 grtj.
ik sta sinds net ingeschreven op deze site…maar weet nog niet helemaal hoe het werkt. Maar ik zou dolgraag mee naar italie willen!
Misschien handiger via de mail?
Ps ik ben ook een girly die het super vind om zelf er op uit te gaan maarrrr vind het wel een leuker idee dat je met iemand terrasje kan pikken (als dat dan zo uitkomt)…gezelliggg