Reisgenootje gezocht zomer 2014 Italië

Hoi,

Ik ben een 23jarige student bedrijfscommunicatie met een bijzondere liefde voor het land Italië.
In de zomer van 2014 wil ik graag met een bagpack door Italië reizen en de mooiste plekken opzoeken.

Natuurlijk is dat een stuk leuker met zijn 2e.

Ben jij tussen de 20 en de 26 jaar en vind jij het leuk om met mij zo’n reis te maken?
Stuur me dan een mailtje joyce.kamerbeek@live.nl

Hoi Joyce,

Je berichtje spreekt me wel aan. Ik ben zelf 24.
Is het voor jou alleen mogelijk om in de zomermaanden (juli-aug-sep) te gaan?
Ik heb waarschijnlijk vakantie van 26 april t/m 11 mei en ben me aan het oriënteren om dan weg te gaan.

Sta je ook open voor een georganiseerde reis of alleen voor backpacken?

Hoor graag van je!
Groetjes SunnyFlower :zon02:

Hoi!

Ik studeer nog dus heb juli/september vakantie. In april/mei heb ik gewoon school en tentamens.
Ik wil een georganiseerde reis, wil lekker zelf ontdekken dus echt backpacken!

Groetjes

Hoi hoi. Oke dan gaat het idd niet. Ben je al eerder naar Italië geweest?
Groetjes SF

Hey Joyce!

Je berichtje spreekt me wel aan! Ben zelf 22 jaar en studente en zat ook al te denken om komende zomer door italie te gaan reizen maar inderdaad ook geen reisgenoot. Hoe lang zou je willen gaan reizen?

Groetjes,
Imke

Hee Joyce,

Ik zou het heel leuk vinden om met je naar Italië te gaan. Ik studeer in Groningen en ben 20 jaar. Ik ben ook bezig met een minor Italiaans, en omdat ik die (hopelijk) in juni afrond, zou ik het leuk vinden om het dan ook in praktijk te brengen.

Groetjes,
Emiel Dijkman.
emiel66@hotmail.com

Bedankt allemaal voor de reacties! Echt super. Wellicht kunnen we uiteindelijk met zijn allen gaan haha
Voor nu kan ik nog even niks vastleggen, ik wil ook erg graag op kamers in Utrecht wat me ook geld gaat kosten waardoor ik niet kan sparen voor zo’n reis, en zoals de meeste van ons weten is Italië niet heel goedkoop!

Ik houd jullie op de hoogte

liefs

Hey Joyce,

We hadden gisteren nog contact gehad via de mail, maar inderdaad we kunnen natuurlijk altijd nog met z’n allen gaan!

Groetjes,

Robbert

rfverbruggen@me.com (ook voor de anderen)