Adriatische kust, Sicilië, Ibiza, Marbella, Sardinië juli/begin aug 2010

Adriatische kust, Sicilië, Ibiza, Marbella, Sardinië juli/begin aug 2010
:dag:Ciao,

Laten we het kort houden spontane vlotte singel meid 35, wil graag met een gezellige meid (niet lesbisch) de leuke plekjes gaan ontdekken! Ik vind alles leuk cultuur, trendy disotheken, strand, wandelen, watersporten, markten! Gemakkelijk in omgang! Maar ook goedkoop vliegen en auto huren en vervolgens door Italië gaan rijden leuk en spannend! ben een ex reisleidster en heb goede regio kennis van Italië! Overigens vind ik Griekenland ook super, alleen mis ik daar het trendy uitgaansleven! Boot tochtjes ook relaxt en Turkije vind ik ook een zeer gastvrij land maar wel wat heet in juli-augustus. Ik ben wel een kenner van Italië en spreek de taal dus alles mogelijk in Italië! Ik ben benieuwd naar jullie voorstellen en hoop dat er iets klikt!

Tot hores! Olandesina (Brabant)

Hi!

Deze vrijgezelle meid van 29 uit het hoge noorden van het land, zou deze zomer (juli of augustus) heeeel graag naar Griekenland willen op vakantie. Beetje dezelfde insteek als jij: autootje huren en mooie plekken bekijken, strand, shoppen, terrasje pakken, lekker eten, oftewel vrijheid, blijheid!

Mocht je daar toch ook iets voor voelen, let me know!! :smiley:

Groetjes, An

Hoi.

Spontane vrolijke gezellige single meid 36 (niet lesbisch)
vind alles leuk. wandellen, markten,Cultuur, strand, enz
en Italie lijkt me erg leuk, ben er nog nooit geweest.
Ik heb geen rijbewijs, hopelijk is dit geen probleem.

Groetjes Isa.

Hey Isa,

Bedankt voor je berichtje! Ik wil ook graag uitgaan ik weet niet of jij dat trekt met je gezondheid? en shoppen?

GreetZ

Als je graag wil uitgaan, moet je dat doen.
en als ik mee ga, dan moet ik die dag rustig aan doen.
En Shoppen is geen probleem!

Berichtje uit Puglia.

Wij hebben hier een Bed and Breakfast op het platteland.
Hartelijk welkom om te verblijven als B&B gast en evt. ook als meewerkgast.

Zie ook onze site: http://www.villalavanda.eu