Wie gaat er mee in juli/augustus 2011???

Hallo allemaal!

Ik ben een 22 jarige meid uit Brabant, recent single geworden. Omdat al mijn vrienden al met hun geliefdes op vakantie gaan en ik dus niet :frowning: Zoek ik mensen die met mij mee willen richting Griekenland/Cyprus.

Ik heb vakantie vanaf 18 juli t/m 16 augustus.

Ik zit niet echt vast aan een land, maar ik heb wel een voorkeur voor Griekenland of Cyprus.

Ik vind het leuk om lekker op het strand te liggen, maar niet hele dagen! Ik wil ook graag wat van de omgeving zien, beetje actief, maar uiteraard ook heeeerlijke cocktails drinken en lekker stappen! Van alles dus!

Ik ben op zoek naar meedere mensen met bovenstaande interesses. Als we namelijk een groepje kunnen krijgen, kan je ook wat afwisselen als de een even geen zin heeft in een excursie!

Ik hoor het graag van jullie!

Groetjes Claudia

Ik heb je even een prive bericht gestuurd…

Hey Claudia!

Ik zie dat je meerdere berichten hebt geplaatst; Zuid-Afrika en deze voor Griekenland/Cyprus. Aangezien Zuid-Afrika mij een beetje te duur lijkt, lijkt mij Cyprus wel interessant! Griekenland opzich ook wel, maar dan niet Chersonisoss (daar ben ik al geweest).

Ik hoor het wel!
Gr. Bart

Ik heb dan ook vakantie dus ga graag mee. Griekenland is super:):vak02:

griekenland heb ik al heel vaak bezocht… verschillende plaatsen…

cyprus of malta… zal wel iets zijn waar ik nog wel eens heen wil…

Hoihoi

ook ik heb in deze periode vakantie en zou het leuk vinden om mee te gaan!

Groetjes Esther

Hoi Esther;) gezellig als je mee wilt… Hoe zou jij de vakantie willen invullen, en qua budget?

Gr herman

Hoi Herman,

je hebt een berichtje van me

gr. Esther

Hoi Esther,

Leuk dat je reageert!
Wat zijn jou plannen?? Data, hoelang, welk land en de daginvulling??

ik hoor het graag van je!

Groetjes Claudia

hallo Claudia,

ik las je oproep en dacht moet even een berichtje sturen. ik ben namelijk ook opzoek naar iemand die met mij weg wilt, of een groepje uitenraad. en zag dat je graag naar griekenland of cyprus wou en daar gaat mijn voorkeur ook naar uit natuurlijk sta ik ook open voor andere dingenhoor… maar zou mezelf even voorstellen wel even zo handig he… ben ilse fleur ben 20 en kom uit drenthe, lijkt het je leuk om in contact te komen stuur je me dan berichtje terug

groetjes