Ik zou deze zomer graag op vakantie gaan naar Italie :ITALY: en zoek een spontane, gezellige reisgenote die net zo gek is op dit land als ik.
Ik denk aan een vakantie van een dag of 10/14 met veel zon :zon02:, terrasjes, lekker uiteten en ook zeker wat cultuur of natuur. Een heel actief type ben ik niet; met kanoen doe je mij geen plezier maar een wandeling vind ik wel leuk.
De precieze bestemming weet ik nog niet, ik ben erg benieuwd naar bijvoorbeeld Cinque Terre/Viareggio maar ook Zuid-Italie (Napels, Amalfikust of Calabrie) spreekt me aan. De periode maakt voor mij niet heel veel uit, dit zou juni, juli, augustus of september kunnen zijn.
Ik ben zelf 25 jaar en zoek iemand van ongeveer die leeftijd.
Italie is echt een geweldig land en zelf wil ik ook graag dit jaar naar Italie.
Ik heb al geboekt voor in de maand mei en ga dan naar Napels, Rome, Amalfikust, Sorrento, Capri en Pompei.
Ik zoek alleen nog een reisgenoot.
Deze vakantie wordt heel actief, want je loopt veel en kunt echt enorm veel zien wat te gek is.
Klinkt goed! Wanneer ga je precies en hoe lang? Voeg me anders even toe op MSN, dat praat wat makkelijker, [EMAIL=“luckystarz_82@hotmail.com”]luckystarz_82@hotmail.com