Reisgeno(te)ot gezocht weekje Italie in juli

Rond 18 juli ben ik van plan om richting Italie te rijden met de auto voor een kleine week. :zon02:Ik ben in ieder geval van plan daar enkele dagen richting Perugia te gaan. Hier heb ik vrienden en op dat moment is er een leuk gratis Jaz festival. :cheer:

Het lijk me leuk om met iemand samen te gaan, we kunnen altijd nog andere plaatsen aandoen. (strand, zon, beetje cultuur en actie, goede eten en drinken etc…)

Mijn vrienden hebben helaas pas in augustus vakantie, dit leek me een leuke oplossing. Ik ben zelf overigens 28 jaar!

Laat van je horen!

Bart

Hoi Bart,

Klinkt leuk! Ik zit zelf ook beetje met hetzelfde probleem als jou. Zijn het alleen maar jongens, jou vrienden daar in Italie? Ik ben zelf 19 wordt 20 in augustus en kom uit Brabant. Vind het erg leuk om nieuwe mensen te leren kennen en houd van cultuur. Ik houd ook van uitgaan en stappen. Ik spreek overigens geen Italiaans ;). Weekje vind ik ook lang genoeg, ben ik er even tussenuit :slight_smile: Ik hoop van je te horen.

Gr. Marike

Ik spreek zelf een beetje Italiaans, niet bijster goed haahaha. Leuk dat je reageert overigens, nee het is een meisje en de vriendinnen (ken ik een beetje) Haar vriend en vrienden heb ik eerder gezien, maar hij zit voor studie in HULL (schotland).

Ik kom er wel vaker, en het is echt een top stad (studentenstad). Ik Hoef ook niet de hele week in perugia te zijn, wat andere steden of aan het strand heeft ook wel mijn voorkeur.

Dat klinkt als een super plan! Beetje zon, beetje cultuur, beetje actie, een festival, en leuke mensen (ga ik in ieder geval van uit :wink:) Heerlijk!
Dus als je nog iemand zoekt, ik hou me aanbevolen :cheer:

Jorien

Oke. En wat is je bedoeling, om daar bij jou vrienden te slapen of hotel/camping ofzo? Studentenstad klinkt gezellig!:wink: En inderdaad paar dagen relaxen aan het strand is ook niet verkeerd. En je bent van plan tot de 24e ofzo daar te blijven? Ik ben in ieder geval wel geinterreseerd!

Email: marikeschalken@hotmail.com

:hihi: Oh, ik ben trouwens 27 en ik kom uit Utrecht.
En ik ben te bereiken via [EMAIL=“jorien49@hotmail.com”]jorien49@hotmail.com

Ciao!