Reisgenoot (m/v) weekje Italië juli 2011

Wie heeft er zin om rond 14 juli een weekje naar Italië te gaan?

Het plan is om in ieder geval een paar dagen naar Perugia te gaan, daar is dan een leuk gratis jazz festival.
Verder staan de plannen nog helemaal open. Strand, beetje cultuur, beetje actief, …?

We hebben nu twee plekjes in de auto gevuld (1m 28jr, 1v 27jr, kennen elkaar ook nog niet). En we zoeken nog een 3e musketier :smile:

Dus heb je zin om mee te gaan, of wil je meer weten, laat wat van je horen!

:dag:

Wellicht kun je beter eerst aangeven wat jouw budget is,het is namelijk redelijk lastig in te schatten hoe duur de reis is. We houden het wel low budget, benzine kosten gedeeld, in perugia bijna gratis onderdak en daarna wat mij betreft zo goedkoop mogelijk (hostel/tent etc.) En wat je uitgeeft aan eten en drinken heb jezelf in de hand!

Dat je geen rijbewijs hebt maakt niet veel uit. Ik kom uit zwolle en Jorieneke uit Utrecht! Mij maakt het wenig uit waar iemand vandaan komt, als ze maar oprecht zin hebben om mee te gaan! Daarom spreken we ook voor die tijd even af! Laat het ons maar weten!

Hoi!

Met wat tijd over in juli zat ik rond te neuzen op deze site en zag jullie plannen! Ziet leuk uit en daarom vroeg ik me af of jullie de derde musketier :wereld: inmiddels gevonden hebben of nog op zoek zijn?

Ik ben een vrolijke spontane meid van 28 uit het oosten van het land. Mijn ideale vakantie is een mix van dingen doen, zien, relaxen, lol maken, terrasje pakken en verder lekker zien waar de weg ons brengt :slight_smile:

Hoor het wel!

Groetjes Jo

Hallo daar!
Mij lijkt het erg leuk, alleen ik zou pas vanaf 21 juli kunnen…snap als dat een probleem is. En weet niet of jullie ondertussen al een 3de persoon gevonden hebben. Ik hoor het wel!
Kom trouwens ook uit Zwolle!

Groetjes Janine