stopt TUI/Arke/Jetairfly met vliegen naar Mombasa?

Ik probeerde een vlucht te zoeken eind april/begin mei en toen ik die niet kon vinden via ARke/jetairfly ging ik kijken bij augustus, maar ook daar geen vluchten. Weet iemand of ze gestopt zijn met vliegtickets op Mombasa?

Jetairfly vliegt vanaf juli weer naar Mombasa. Zij hebben altijd een stop tijdens het laagseizoen. Zij vligen eind maart voor het laatst en beginnen ergens in juli weer.
Arkefly had ik een paar weken geleden gemaild ivm dat ik inderdaad heel Mombasa niet meer in het lijstje mogelijke bestemmingen kon vinden. Zij lieten mij weten hoogstwaarschijnlijk pas weer in oktober naar Mombasa te vliegen. De vliegtickets daarvoor zouden zeer waarschijnlijk in mei op de website komen.

Een andere goede, redelijk geprijste vliegmaatschappij vind ik ethiopian airways. Zeer goede service, 2x23 kilo bagage toegestaan per persoon. Vliegt van Brussel naar Adis Abeba (nadeeltje iets van 4 uur overstaptijd) en dan naar Mombasa. En zij vliegen dus wel het hele jaar!
www.ethiopianairlines.com

Via Wereldwijzer app

Heb even gekeken, Jetair vliegt 30-6 weer voor het eerst (599euro enkele reis).
Ethiopian vliegt eind april voor €361 naar Mombasa vanaf brussel… Terug betaal je dan iets van €362…

Ga je trouwens naar de zuidkust?

Via Wereldwijzer app

Als je Arke belt kun je wel boeken

Voor oktober al Wim? Want naar mij stuurden ze dus per email dat ze voor oktober niet zullen vliegen. Weet jij vanaf wanneer dan weer wel?

Sent from my LG-P990 using Wereldwijzer Reisforums mobile app

Hi mariette mijn zoon vertelde mij gisteren nog dat hij tickets heeft voor september. Als je het wilt weten kan ik het wel voor je navragen.
Gr Wim

.

Het is ondertussen niet meer nodig, maar bedankt! :wink:

Via Wereldwijzer app