Waar vind ik goedkope ticket van Mombassa naar Nederland, wat voor reis benodigheden zijn er nodig, hoe lang mag iemand verbliven>
Je moet maar eens naar deze link surfen,Freyee : Goedkoop vliegen naar Mombasa? Vliegtickets va € 630,-
Dank je , maar ik zoek van Mombassa naar Nederland, Ieder geval dank je en een plezant weekend
Neem eens contact op met Arkefly , internet boeking terug naar Amsterdam is niet mogelijk
Home » Een vlucht boeken » De boeking » Kan ik ook enkele reizen boeke… »
Kan ik ook enkele reizen boeken of terug vliegen vanaf een andere bestemming?
Indien u een enkele reis wilt boeken of wilt terug vliegen vanaf een andere bestemming, kunt u contact opnemen met uw reisbureau of met ArkeFly via 0900-ARKEFLY (0900-2753359, € 0,15 per minuut).
Het is niet mogelijk om dat via de website van ArkeFly te boeken.
dank je voor de tip , ik was afgelopen weekend nog in de sinjoren stad
Ik kreeg vorig jaar van Arkefly als antwoord dat zij geen enkele reizen verkopen, ook niet vanuit mombasa naar nederland. Ik heb mijn ticket geboekt bij www.ethiopianairlines.com Lange reis met overstap van een paar uur op Ethiopië, maar zeer goede service/eten/drinken incl. en zeer aantrekkelijke prijzen. Ik vloog overigens wel op Brussel, scheelt weer een hoop geld…
Verder kan je ook eens kijken in de zoekmachine van kilroy travel. Weet zo de site even niet meer, maar als je dit googled kom je er wel. Zeer gemakkelijke zoekmachine om tickets te zoeken!
Succes!
Sent from my LG-P990 using Wereldwijzer
www.jetairfly.com
Hier kan je online wel enkele vluchten boeken, maar dan vlieg je wel op Brussel.
Staan momenteel relatief goedkoop tussen begin oktober en eind maart.
Succes met je zoektocht!
Waarom kijk je niet via sites als skyscanner of cheaptickets? Als je niet aan een dag vastzit, is skyscanner een goede om te zoeken.
je kan bij ieder reisburo een zogenaamd omgekeerd ticket kopen
arke vliegt rechtstreeks van amsterdam-mombasa vica verca
klm vliegt naar nairobi
Hoi,
Als je denkt dat je even een ticket voor een Keniaan kan kopen en dat die dan gewoon naar NL of B mag vliegen heb je het mis. Het heeft ontzettend veel voeten in aarde om voor een Kenyaan een Schengen visa te bemachtigen.
Het paspoort schijnt tegenwoordig , vergeleken met een aantal jaar geleden, redelijk makkelijk en vlotjes te krijgen te zijn.
Maar, wij kunnen gewoon een visum kopen bij aankomst in Kenya, dat geld echter niet andersom.
Ticket is geen enkel probleem (retour) , maar ook zij laten geen Kenyanen op het toestel stappen als ze geen visum hebben.
Een enkeltje zal niet kunnen.
MVG.
.