Van Nairobi naar Mombasa

ik vlieg 2 april naar nairobi. Nu wil ik van nairobi naar mombasa. is dat goed te doen?En vooral veilig?
groetjes Inge

Hoi Inge,
Ben zelf in april/mei 2006 met Kenyan Airways van Mombasa naar Nairobi gevlogen en na een week weer terug.
Geen retourtje gekocht wist niet wanneer ik terug ging.
2 tickets dus heen 3500 KES en terug 3500 KES deze zijn rond deze tijd vaak in de aanbieding. Prijs is net iets meer als de luxe bussen of treinen.
Ben nu net terug eind januari heb de zelfde vlucht gemaakt voor 12000 KES geen aanbiedingen maar wel een retourtje (was goedkoper).
Veilig! Jazeker, het vliegen bedoel je en als je Kenya bedoeld, ook dat is zeker overdag helemaal ok. 's Avond doe ik altijd een taxi gebruiken, is veiliger en aanteraden.

Fijne vakantie.
Arnold

Jambo

Het interesseert me wel waar je je ticket koopt.
Is het mogelijk om bij aankomst in Nairobi (van België) nog een ticket te kopen naar Mombasa voor dezelfde avond.
Want ik ben van plan om frequent naar Mombasa te gaan om mijn persoonlijk project op te volgen.www.rainbow4kids.be

groeten
Katrien

Ik heb nu een ticket via internet gekocht, even safe in het begin. maar ik heb dus gen idee hoe vol die vluchten zitten en of je er last minut nog een kunt krijgen. (ik denk bijna van wel. maar durf het je niet te zeggen)

Leuk, ik ga snel eens op je site kijken.
Groetjes Inge

Hoi,

Ik ben in mei 2005 van Nairobi naar Mombassa gevlogen met Kenya Airlines. Een korte vlucht van ongeveer een uur tot 80 minuten. Vliegtuig waar ik mee ging kwam ietwat oud over, maar ik heb op wat oorpijn na (de laatste 20 minuten, een heel aangename vlucht gehad. Tickets en al waren vanuit de organisatie geregeld dus daar heb ik verder geen knowhow van. Wat ik alleen nog kan zeggen is… Pas heel goed op je spullen en geef ze niet af aan mensen die buiten het vliegveld aanbieden je bagage te dragen. Voor je het weet ben je het kwijt of mis je iets uit je baggage. Ze lopen erop dus wees gewaarschuwd. In het vliegtuig wordt je goed bediend en is het eten en drinken safe. Pas wel op met broodjes vis (tonijn), in zo een warm land kan je dat beter niet eten.

Veel succes,
Wouter.

Je kunt ook de trein nemen en dat is hardstikke leuk.
Dat hebben wij in januari 2007 gedaan.
en op ons advies al meerdere mensen na ons.
Kijk voor uitgebreid reisverhaal op
www.tonstegers.nl

Ik ben inmiddels in mombasa. je kan een ticket kopen als je op het vliegveld ben, maar het hangt er van af of je geelijk dezelfde avond/dag kan vliegen. als er plek is.
Wat ben je precies van plan in mombasa? en laat maar weten wanneer je er bent/wilt komen, dan kan ik misschien iets voor je doen,
groetjes Inge