Stopover op Fiji, Samoa, Nieuw Caledonië of Cook Islands?

Hallo allemaal!

Vanaf oktober wil ik vertrekken om op wereldreis te gaan en dan de 10 maanden van m’n leven te maken . Nu begin ik in Thailand en blijf daar een maand, vervolgens wil ik naar Manila (Filipijnen) en daar verblijf ik dan ook voor ongeveer 4 weken.

Nu las ik hier op het forum dat je een stopover kan maken op Fiji, Samoa, Nieuw Caledonië, Cook Islands etc…

Zijn deze stopovers alleen maar te regelen als je vanuit LA naar NZ gaat? Is het ook mogelijk om onderweg vanaf de Filipijnen naar Australië een stopover te maken op een van die prachtige eilanden?

Ik ben heel erg benieuwd of dit mogelijk is en wacht een reactie af!

Groetjes Daan

Volgens mij is Pacific Airline de enige die vanaf de eilanden naar wereldsteden vliegt en vice versa. Vorig jaar heb ik Fiji gedaan vanaf Auckland met deze vliegmaatschappij, maar vanaf Manilla…moet je ff op hun site kijken.

Bedankt Fijian,

Heb net even gekeken wat een retourtje Auckland - Nadi kost. Zo rond de 340 euro… Dat vind ik een klein beetje veel voor een budgetreiziger zoals ik. Wat betaalde jij dan voor een retourtje?

Hallo,

Je kunt ook met Pacific Blue is een lowbudget maatschappij en daar kun je mee vliegen vanaf Australie hier de website http://www.flypacificblue.com/

gr van Moira