Het duur nog even maar over ongeveer een jaartje wil ik graag voor een paar maanden richting Australie/nieuw-zeeland, ik wil graag goed voorbereid zijn en daarom ben ik nu al een beetje info aant verzamelen.
IK zou graag voor ongeveer 3 maanden weg gaan, nu was mijn vraag of jullie ook wel eens daar op reis zijn geweest en welke plekjes/landen/eilanden ik eigenlijk ook zou moeten bezoeken als ik daar ben. Ik hoor van veel mensen dat bali en fiji een aanrader is
Als je naar Fiji gaat, en je wil het toeristische deel achter je laten en niet teveel geld betalen, ga dan naar Caqelai! Een prachtig basic eiland waar vrijwel nog geen toeristen komen.
Oh ja, en als overnachting bij Nadi raad ik Mama’s tropic of Capricorn aan. Mama is een uitstekende gastvrouw en wil en kan alles voor je in Fiji regelen!
Ja inderdaad! Caqelai is schitterend!! Superbasic en superleuk daar! En een hele onderneming om er te komen, maar zeker de moeite waard. Daar vind je alleen een handjevol toeristen die er echt de moeite voor nemen! Sowieso is Ovalau niet zo toeristisch als de eilanden voor de westkust.