Stopover in Mumbai/Delhi

Wij willen in Oktober weer naar Bangkok vliegen. We hebben diverse maatschappijen vergeleken. En zo ook één vanuit London via India naar Bangkok. De overstap tijd in Delhi is bijna 10 uur! Nou lijkt het ons wel aardig om Delhi in te gaan. Kan dat zomaar? Heb je een visum nodig en zo ja, hoe gaat dat in z’n werk.

Als het een beetje te doen is dan zitten we er zelfs aan te denken om een dag of 2 te blijven in India. Dus of Mumbai of Delhi. Lijkt ons namelijk helemaal geweldig en als we er dan toch al zijn;)

Heb uiteraard gezocht op internet maar kon er weinig over vinden of iig niet echt duidelijk. Zocht ook naar stopover “programma’s” maar ook niet of weer heel onduidelijk.

Dus wie kan me een beetje op weg helpen? Alvast bedankt iig!

Je hebt dan een visum nodig.

Zie hier informatie over visa voor India:
http://www.indianvisaservice.nl/pages/NL/index.php

Dankjewel. Kwam verschillende van dat soort sites tegen en sommigen spraken elkaar nogal tegen.

Deze is officieel. Visa voor India worden via dit buro verstrekt, niet via de ambassade.

Bkkflyer, dat had ik idd ook gezien. Het kan ook korter de overstap. Maar het leek ons gewoon leuk, “even” India in, 2 vliegen in 1 klap;) Maar het is idd nogal prijzig, €50,-+€15,- adminstratie kosten. En dat x 2. Komt ook bij dat ik op “interview” zal moeten.Omdat geen eigen inkomen heb. Voor vakantie of rondreis is dat allemaal wel te doen. Maar voor een paar uurtjes of een dag of wat doe ik dat niet. Komt ook bij dat via Londen helemaal zo goedkoop nog niet is, ja de vlucht. Maar we zullen ook naar London moeten en dan nog de trip naar Heathrow. Zou dus dan net zo duur uit zijn als van Amsterdam of Dusseldorf naar Bangkok.