Stop-over maatje gezocht

Hallo!

Ik ben 21 jaar en wil in september naar NZ vertrekken voor ongeveer 9 maanden. Als ik dan toch “in de buurt” ben, wil ik ook gelijk een stopover (van ongeveer een week ofzo) doen in Azië en evt Australië.
Ik zat te denken aan Bangkok of Kuala Lumpur, en voor Australië Sydney (ook voor een week ofzo). Maar als jij betere tips voor Azië hebt: ik ben voor alles in. Vanuit daar wil ik dan verder vliegen naar Auckland.
Heb jij ongeveer dezelfde plannen en zie je het ook niet zo zitten die lange vliegreis + stopovers alleen te doen? Ik hoor graag van je!

groetjes,
Astrid

Heej Astrid,

Ik ga eind augustus als het goed is richting nieuw zeeland voor stage. Ik heb al een stageplaats in Hamilton. Ik ben niet van plan om op de heen weg stop-overs te maken, maar ga dan wel die kant op met het vliegtuig.

Groetjes Janneke

Hey Astrid, al enig idee wanneer je precies gaat?! Het lijkt me leuk om eventueel samen stop-overs te doen. Zelf heb ik nog geen ticket geboekt, maar ik zal dan eind oktober in Nieuw Zeeland (Noordereiland) willen zijn!
Hoor van je, groetjes Maaike Leppink

Hoihoi,

Tnx voor je reactie! Ik vlieg 16 september met cathay pacific via hongkong naar Auckland, met overstap dus maar zonder een echte stopover. Op de terugreis ga ik wel een stopover maken van 2 mei tot 6 mei. Wat zijn jouw plannen?

groetjes!