Hoi, Ik ben Jeanine en ik ben 17 jaar oud. Mijn vriend zit voor een jaar
in nieuw-zeeland, en nu wil ik rond kerst graag naar hem toe.
Omdat ik zelf nog nooit gevlogen heb, zou ik het fijn vinden als er iemand
met mij mee zou gaan. Ik heb nog geen vliegticket geboekt. Als er iemand
is die ook die kant op wil gaan rond kerst, zou ik het graag willen weten.
Groetjes Jeanine
Hi,
ik ben van plan om half november die kant op te gaan. Maar dat is toch nog wel een maand voor kerst. Mijn naam is Marjolein, 18 jaar en wil voor een aantal maanden in Nieuw-Zeeland blijven.
Veel plezier als je gaat;)
Groetjes, Marjolein
Hoi marjolein.
Ik heb al een vliegticket geboekt, en ik ga nu alleen die kant op.
Wat leuk dat je naar Nieuw-Zeeland gaat, jij ook veel plezier.
Groetjes Jeanine
Vergeet je bikini niet, ik heb de kerst toen al eens op het strand gevierd!
Haha die zal ik niet vergeten hoor… Is een keer wat anders dan met een dikke sjaal buiten staan.
Hallo! Ik vertrek woensdag 23 november naar Nieuw Zeeland (Auckland) voor een bezoek aan mijn zus en zwager. Ik vlieg met China Southern Airlines, en ik moet overstappen in Guangzhou in China. Mijn engels is niet zo goed, laat staan mijn Chinees. Heeft iemand ervaringen met een vlucht via deze luchthaven? Nog beter; is er iemand op dit forum die ook deze vlucht heeft geboekt…
Hee, wat leuk dat je daar heen gaat. Wonen ze daar? ik ga dan nog niet die kant op, en ik ga ook niet via china… Ik kan gelukkig beetje engels, maar mijn chinees is ook niet goed. Ik wens je alvast veel succes met zoeken en sterkte met je vliegreis.
Ik denk dat je de eerste vlucht hebt die vanaf dat vliegveld vertrekt naar Auckland. Hoe zeg je? ghangzhou? het zal ongetwijfeld een enorme stad zijn met miljoenen inwoners, maar ik heb er nog nooit van gehoord.
Ik ga 10dec naar nz. Hoe lang ga je en heb je al een route in gedachte?