Start- Nieuw Zeeland - Eind Januari 2013

:dag:Olá,

Mijn naam is Yvonne en ik ben 21 jaar oud!
In Januari 2013 vlieg ik alleen naar Nieuw Zeeland voor 1,5 maand en heb hierna nog andere plannen… (Australie & Thailand)
Ik kom aan in Auckland en heb voor de eerste 2 nachten al een hostel geboekt, om bij te komen van mijn reis…
Ik ben op zoek naar iemand die ook rond deze tijd in Nieuw Zeeland is of hier heen komt om evenuteel de eerste paar dagen samen door te brengen…
Of iig één van de eerste dagen af te spreken om een keer samen een bakkie koffie te drinken, kletsen over wat jou plannen zijn…

Ga jij toevallig rond deze tijd ook naar Nieuw Zeeland?
Let me know!

Groeten Yvonne

Hallo Yvonne,

Ik heb ook vandaag mijn ticket geboekt! Ik vlieg op 31 januari naar Auckland. Ik heb hier 1 overnachting geboekt, en heb een auto gehuurd. Ik ga een maand naar Nieuw Zeeland.
Wanneer vlieg jij precies? Lijkt me leuk om jouw plannen te horen!

Groetjes Romy

Hoi Yvonne,

Ik ben in maart dit jaar met een maatje wezen roadtrippen door NZ van noord naar zuid.
Als je info wilt hoor ik het wel.

Gr

Laurens

Hee Yvonne!

Ik ben rond 20 januari in Auckland en ben ook van plan 1,5 maand door NZ te reizen! Zou inderdaad leuk zijn om ergens in NZ eens een kop koffie te drinken?
Wat zijn je plannen verder voor Australië?

Groetjes Rixt

Hey Rixt,

IK zie dat jij in Leeuwarden woont, wat toevallig. Ik woon ook in Friesland ;). Helaas kom ik nogal wat later dan jij aan in Auckland! :frowning:

De datum staat nog niet vast wanneer ik precies in NZ aan kom dus kan nog verandering in komen.
Wat zijn jou plannen tot nu toe? Alleen NZ of ook verder naar Australië en daar backpacken en werken?

Oke! Nee, niet werken. Alleen een maand rondreizen. Ik wil zoveel mogelijk doen en beleven… Leuke mensen ontmoeten, skydiven, met dolfijnen zwemmen, raften, wandelen, mountainbiken, misschien bungeejumpen, zijn dingen die op mijn lijstje staan. Heb wel ongeveer een route in mijn hoofd hoe ik zou willen rijden. En overnachten in hostels, en af en toe wild kamperen lijkt me leuk!

Helaas kan ik niet door naar Australie (misschien een volgende reis?). Jij gaat dus wel door naar Australie? En ben je ook van plan daar te gaan werken?

He! Super tof om te lezen dat we een beetje dezelfde plannen hebben! Lijkt me tof om daar te meeten! Ik kom 23 januari aan Auckland… En heb verder nog niet echt een plan, eigenlijk! Bus, auto huren, meerijden? Nog geen idee! Ik weet dat het low-budget moet en denk overnachten in Hostels en desnoods daar een tentje kopen, lijkt me ook wel tof! Ik ben niet van plan om te werken… Ik weet alleen dat ik moet eindigen in Christchurch op 08-maart ongeveer om daarna naar Australie te vliegen…
Het zou leuk zijn daar af te spreken. In Australie is in eerste instantie mijn plan om daar naar een vriendin van mijn zus te gaan, die woont in Sydney. Daarna richting Cairns! Is het een idee om e-mail adressen of facebook uit te wisselen? Vliegen jullie terug vanaf Auckland of ergens anders?
Lijkt me leuk om meer van jullie plannen te horen!! Groetjes

Hè Yvonne
Ik ga 8 januari naar Auckland. Ik weet niet of je inmiddels al concrete plannen hebt met reizen. Ik wil graag auto/camper huren om rond te reizen, heb namelijk 3 maanden er voor uitgetrokken. Ik ben wel erg flexibel en misschien plak ik er wat andere landen achter. Misschien leuk om x bakkie te doen ergens als je in nieuw Zeeland bent? Groetjes Jacqueline